עובדי תדיראן: ממחר שביתה - בלי הגבלת זמן

עובדי תדיראן מערכות טוענים כי הנהלת החברה שואפת למזג את פעילותם עם זו של חברה בת אחרת שלה, אלישרא מערכות, וזאת תוך הפרת הסכמי העבודה ■ ועד העובדים קרא בדחיפות לבעלים ולמנכ"ל הקבוצה להתערב בדחיפות

בצלאל מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט / צילום: תמר מצפי
בצלאל מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט / צילום: תמר מצפי

עובדי תדיראן מערכות שמקבוצת אלביט מערכות שבבעלות איש העסקים מיקי פדרמן הודיעו הבוקר (ב') כי ישביתו החל ממחר (ג') את פעילות החברה, וזאת ללא הגבלת זמן. בתדיראן מערכות מועסקים כ-300 עובדים.

לפי ועד עובדי החברה "עסקאות ענק של תדיראן ייפגעו", והם קראו לבעלים, פדרמן, ולמנכ"ל ולנשיא הקבוצה, בצלאל (בוצי) מכליס להתערב בדחיפות בנושא למען פתרון המשבר.

עובדי תדיראן מערכות טוענים כי הנהלת החברה שואפת למזג את פעילותם עם זו של חברה בת אחרת שלה, אלישרא מערכות, וזאת תוך הפרה של הסכמי העבודה שמונהגים בחברה: "החלטנו לצאת למאבק בלי פשרות בדרישה להפרדה מלאה עקב החלטת ההנהלה להפסיק את השיחות על איחוד פעילויות ולבצע אותו באופן כפוי", אמר היום יו"ר ועד העובדים בתדיראן, סטריאן פינקל: "אנחנו קוראים למנכ"ל החברה להתעשת ולשבת איתנו לשולחן המו"מ כדי למנוע נזקים בלתי הפיכים: כפיית האיחוד על עובדי תדיראן מערכות תוך הפכה של ההסכמים שההנהלה התחייבה עליהם היא מעשה שלא נוכל להישאר אליו אדישים ולא נסכים למהלכים חד צדדיים".

מקבוצת אלביט מערכות לא נמסרה תגובה.