סטארט-אפ העיצוב IvyMark נמכר ל-Houzz בכ-30-40 מיליון ד'

IvyMark, חברת ה סטארט-אפ של המייסדות אלכסנדרה סקינאזי ולי רוטנברג, שפיתחו כלי לניהול עסק בתחום של עיצוב פנים , נרכשה ע"י Houzz, הפלטפורמה לעיצוב הבית של עדי טטרקו ואלון כהן ■ עם הרכישה, Houzz תגדיל משמעותית את צוות הפיתוח שלה בת"א

מייסדות Ivymark: מימין אלכס שכינזי, לי רוטנברג / טורי וויליאמס
מייסדות Ivymark: מימין אלכס שכינזי, לי רוטנברג / טורי וויליאמס

IvyMark, חברת הסטארט-אפ של המייסדות אלכסנדרה סקינאזי ולי רוטנברג, אשר פיתחו כלי לניהול עסק בתחום של עיצוב פנים, נרכשה היום (ג') על-ידי Houzz - הפלטפורמה המובילה בעולם לעיצוב הבית של עדי טטרקו ואלון כהן. גובה הרכישה לא צוין, אך גורמים המקורבים לעסקה מעריכים אותה בכ-30-40 מיליון דולר.

עם הרכישה, Houzz מתכוונת להגדיל משמעותית את צוות הפיתוח שלה בתל-אביב, המונה כיום 40 עובדים, מתוכם 17 עובדי IvyMark .Houzz צפויה לעבור ביוני לשטח משרדי חדש במרכז עזריאלי המוסגל להכיל כ-130 עובדים. מ- Houzz נמסר שהחברה מתכוונת לנקוט באסטרטגיית גיוס "אגרסבית" ולמלא את המשרדים.

הפלטפורמה נועדה לשמש מעצבי פנים בכל שלבי העבודה: מחיפוש ובחירת מוצרים, הערכת עלויות, ניהול החשבונות, תשלום לספקים ועד לניהול הרכש והלקוחות. הפלטפורמה של Ivy צמחה קיימת שנה וחצי וצמחה ללמעלה מ-2400 משרדי עיצוב פנים שמשתמשים כיום בפלטפורמה. ב- IvyMark מספרים שמעצב ממוצע מבלה 5 שעות ביום בפלטפורמה, ומשתמש בה לכל שלבי ניהול הפרויקט. בנוסף לפלטפורמת הניהול, IvyMark מפעילה גם קהילת מעצבי פנים אינטרנטית הכוללת פורום, מגזין מסחרי, סמינרים מקוונים וקבוצות הנפגשות ברחבי ארה"ב.

ב-Houzz משתמשים למעלה מ-1.5 מיליון בעלי מקצוע בתחום הבנייה והשיפוץ, כולל מעל ל-200,000 מעצבים ברחבי העולם. Houzz מאפשרת לבעלי המקצוע לבנות את המותג שלהם ולפנות ללקוחות חדשים. השילוב עם המוצר של IvyMark יאפשר ל- Houzz לספק לבעלי המקצוע את כלל הכלים הדרושים להם לניהול העסק והלקוחות.

אלון כהן, נשיא ומייסד-שותף בחברת Houzz מספר: " IvyMark פיתחה פלטפורמה יוצאת מן הכלל בעזרת צוות מצוין. אנו רואים חיבור ברור למשימה שלנו לספק למשתמשים שלנו את החוויה הטובה ביותר בתחום שיפוץ הבית ועיצוב הפנים בכך שהפלטפורמה של IvyMark תסייע לבעלי המקצוע בניהול העסק שלהם. אנו שמחים על כך שנוכל כעת להביא את הכוח של התוכנה והקהיליה של IvyMark לבעלי מקצוע נוספים".

עבור פיטנגו מדובר באקזיט השלישי של צוות ובו יזמיות נשים, יחד עם קאת'י זלטוקאל (Cathy Zatloukal) שייסדה את MobileAccess שנמכרה ל- Corning , ומיכל קאהן, מצוות המייסדים של Dune שנמכרה לברואדקום. רמי ברכה, שותף מנהל בקרן פיטנגו מסר: "כשפגשתי את אלכס ולי בפעם הראשונה, לקח לי דקות בודדות להבין שמדובר בשתי יזמיות מיוחדות, עם ברק בעיניים, חזון, אינטליגנציה רגשית בלתי רגילה ויכולות ביצוע מוכחות. השקענו בהן בשלב הסיד יחד עם דיסרפטיב, ולאחר ההשקעה הן הרשימו שוב ושוב ביכולותיהן לקרוא את הדינמיקה בשוק, לאמץ שינויים בזמן אמת ובעיקר - מהמוטיבציה האדירה שלהן והחשיבה החיובית".

החברה גייסה סיבוב סיד בהובלת קרן דיסרפטיב של טל ברנוח ומקרן פיטנגו ובהמשך קיבלו גם השקעה מ-NFX. עד היום החברה גייסה 2.9 מליון דולר. מאז, הפלטפורמה של Ivy הציגה נתוני צמיחה שהפכו אותה לפלטפורמה עם שיעור הגידול המהיר בשוק, עם קרוב ל-2500 משרדי עיצוב פנים שהשתמשו בפלטפורמה בשנה הראשונה.

IvyMark נוסדה ביולי 2016 על-ידי אלכסנדרה סקינאזי ולי רוטנברג. רוטנברג וסקינאזי מגיעות מעולמות היצירה, האמנות והעיצוב. הן מספרות כי נתקלו בקשיים של מעצבי פנים בארה"ב לנהל את תהליכי העבודה שלהם בצורה יעילה, שלא באמצעות טבלאות אקסל, ופיתחו פלטפורמת ניהול שנועדה לתת מענה לבעיות בהן נתקלו.

IvyMark 

מייסדות: אלכסנדרה סקינאזי ולי רוטנברג. 

נוסדה ב-2016. 

מטה החברה ממוקם בניו-יורק, ולחברה משרדים נוספים הממוקמים בסן פרנסיסקו ובתל-אביב.

עד הרכישה היו לחברה 17 עובדים בתל-אביב. 

החברה גייסה עד היום 2.9 מליון דולר מהקרנות הבאות: Disruptive VC ,Pitango ו-NFX.