ארגון העיתונאים על המלצות נתניהו ומוזס: "רגע שפל לעיתונות"

לפי הארגון, "החשדות, אם הם אכן נכונים, חושפים תמונה עגומה של ניסיון להפוך את העיתונאים ואת האינטרס הציבורי לכלי שרת במרדף אחרי הון ושררה; זו לא העת להרכין ראש בבושה אלא העת להרים ראש ולהיאבק על הערכים שעומדים בבסיס מקצוע העיתונות"

בנימין נתניהו וארנון (נוני) מוזס / צילומים: יוסי כהן וקובי גדעון - לעמ
בנימין נתניהו וארנון (נוני) מוזס / צילומים: יוסי כהן וקובי גדעון - לעמ

ארגון העיתונאים הגיב הבוקר (ד') להמלצות המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס

"המלצת המשטרה להעמיד לדין את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומו"ל 'ידיעות אחרונות', ארנון מוזס, באשמת שוחד היא רגע של שפל לחברה הישראלית בכלל ולעיתונות הישראלית בפרט", נכתב בהודעת הארגון. "החשדות, אם הם אכן נכונים, חושפים תמונה עגומה של ניסיון להפוך את העיתונאים ואת האינטרס הציבורי לכלי שרת במרדף אחרי הון מחד ושררה מאידך.

"ארגון העיתונאים רואה בכך לא רק רגע של משבר אלא גם הזדמנות לחשבון-נפש כולל ורוח גבית למאבק המתמיד שאנחנו מנהלים למען חופש העיתונאי, החופש לשרת את הציבור ללא מורא וללא משוא-פנים.

"אנו קוראים לכל חברינו בכל כלי התקשורת: זאת לא העת להרכין ראש בבושה אלא העת להרים ראש ולהיאבק על הערכים שעומדים בבסיס מקצוע העיתונות. זאת לא העת לשתוק אלא העת לאפשר לאמת לצאת החוצה אל אור השמש, שמהווה חומר החיטוי הטוב ביותר לא רק כשמדובר במסוקרינו".