תנאי העסקת עובדי הקרן לפיתוח דימונה יושוו לעובדי העירייה

נחתם הסכם קיבוצי היסטורי, כך לפי עיריית דימונה וההסתדרות הכללית, שיחיל את תנאי ההסכם של עובדי המגזר הציבורי והקרן לפיתוח דימונה ■ תוקף ההסכם יהיה לשלוש שנים

אבי ניסנקורן / צילום: שלומי יוסף
אבי ניסנקורן / צילום: שלומי יוסף

ההסתדרות הכללית ועיריית דימונה חתמו היום (ה') על הסכם קיבוצי מיוחד שמשווה את תנאי העסקתם של מאות עובדי הקרן לפיתוח דימונה לאלה של עובדי העירייה. בהודעה שפרסמו עיריית דימונה וההסתדרות הכללית הוגדר ההסכם החדש "היסטורי".

ההסכם יחיל על עובדי הקרן לפיתוח דימונה את תנאי הסכם המסגרת של עובדי המגזר הציבורי, תוך שיפור משמעותי ומידי בתנאי השכר של עובדי הקרן, כמו גם בזכויות הסוציאליות והארגוניות שלהם.

הקרן היא חברה עירונית שפועלת בתחומי הפנאי, הספורט, התרבות, הצהרונים וגני הילדים, רווחה, בריאות ועוד. היא מעסיקה כ-550 עובדים ומספרם צפוי להכפיל את עצמו בעקבות החתימה "הסכמי הגג" שמוביל משרד האוצר בדימונה.

את המו"מ שקדם להסכם הובילו יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, ראש עיריית דימונה, בני ביטון, יו"ר הסתדרות המעו"ף ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב המרכזי ארמונד לנקרי ומנכ"ל הקרן לפיתוח דימונה, אבי היקלי.

תוקף ההסכם יהיה לתקופה של שלוש שנים: "ההסכם יביא לתיקון עוול ולצמצום פערים בקרב עובדים שמעניקים שירותים חשובים לציבור, ומעתה הם יוכלו לעשות זאת בראש מורם", אמר ניסנקורן.