סיידוף מפגין שריר: "חלה הרעה מהותית בתנאי עסקת בזק"

ישיבת הדירקטוריון שתדון בבחירת הדירקטורים החדשים נדחתה שוב לשלישי

נתי סיידוף  / צילום: אבי שאולי
נתי סיידוף / צילום: אבי שאולי

העימות סביב השליטה בדירקטוריון בזק  עולה שלב, וקבוצת סיידוף הבהירה לבנקים כי בהתאם לעסקה שנחתמה ביניהם, חלה הרעה מהותית בעסקה.

עדיין אין בכוונת קבוצת סיידוף לסגת מהעסקה, אבל הקבוצה מאותתת בכך שהיא מצפה שהבנקים יפעלו ויהיו מודעים להשלכות שהם ייסוגו מהעסקה במקרה שהם לא יוכלו לממש את היתר השליטה שלהם בבזק. ל"גלובס" נודע כי ישיבת הדירקטוריון נדחתה שוב, והיא אמורה להתקיים ביום שלישי.

הבנקים אובדי עצות ומתקשים להתמודד עם הסיטואציה המתרחשת בדירקטוריון בזק, כך אומר ל"גלובס" גורם בכיר במערכת הבנקאית. לדבריו, לבנקים אין יכולת להשפיע על מה שקורה בדירקטוריון, והם מודעים לכך שבמקרה שיו"ר בזק דוד גרנות יצליח בתוכנית שלו לסכל את המינוי של שלושת הדירקטורים החדשים של ביקום, עסקת הרכישה של סיידוף את קבוצת יורוקום עומדת בפני סכנה.

ככל הידוע, הדאגה של הבנקים מתורגמת לניסיונות שכנוע של הגופים המוסדיים כדי שלא לתמוך בעמדה שמובלת על-ידי פסגות, גרנות והדירקטור זאב וורמברנד. מבחינת הבנקים, פיצוץ העסקה בשלב הזה הוא בעל השלכות מרחיקות לכת, וניתן להעריך שהם יעשו הכול על-מנת למנוע זאת.

בהמשך צפויים הצדדים להיפגש על-מנת לנסות ולהגיע להבנות, כאשר די ברור שבמקרה שגרנות ינסה למנוע את בחירתם של שלושת הדירקטורים של ביקום לדירקטוריון, מאבק השליטה יוחרף. בביקום מתקשים להאמין שגרנות יתנה את בחירתם של הדירקטורים החדשים בהתפטרות הדירקטורים בני משפחת אלוביץ קודם.