וואטסאפ מאריכה את משך הזמן בו ניתן למחוק הודעות שנשלחו

משתמשי אנדרואיד יוכלו למחוק הודעה במשך 4,096 שניות מרגע השליחה - שהן 68 דקות ו-16 שניות ■ עד עכשיו למשתמשים היו 420 שניות (או 7 דקות) למחוק את ההודעה

וואטסאפ / שאטרסטוק
וואטסאפ / שאטרסטוק

וואטסאפ מאריכה את משך הזמן בו ניתן למחוק הודעות שנשלחו עבור משתמשי אנדרואיד. משתמשים יוכלו למחוק הודעה במשך 4,096 שניות מרגע השליחה - שהן 68 דקות ו-16 שניות. האפשרות למחוק הודעות לאחר שנשלחו נוספה רק לאחרונה לפלטפורמה.

עד עכשיו, למשתמשים היו 420 שניות (או 7 דקות) למחוק את ההודעה ממכשירי כל הנמענים אליהם נשלחה וממכשירו של השולח. לפי האתר WABetaInfo, גרסה 2.18.69, גרסת הבטא החדשה של האפליקציה לאנדרואיד, תאפשר את ההארכה, ואם התכונה תהיה פופולרית בקרב משתמשי האנדרואיד, היא תהיה זמינה לכלל המשתמשים, ותיכנס גם לגרסאות ל-iOS ולווינדוס.

גרסת הבטא החדשה גם תעדכן את תכונת הסטיקרים ותציג תכונת נעילה של הקלטות קוליות - שמשאירה את כפתור הקלטת ההודעה נעול בזמן שמקליטים ומייתרת את הצורך להמשיך ללחוץ עליו במשך כל הזמן בו מקליטים.

לאחרונה וואטסאפ נצפתה בוחנת תוכנה שמזהה אם הודעה שנשלחה הועברה הלאה לנמענים נוספים. הסימון מופיעה מעל ההודעה שהועברה. ככל הנראה, מטרתה של התוכנה היא לנסות להילחם בהפצה של הודעות שקריות בפלטפורמה, שמועברות שוב ושוב.

רוצים לקרוא עוד על עדכונים חשובים באפליקציות? בואו לטכנודרום, קהילת הפייסבוק של גלובס טק >