אילן גילאון הודיע על תמיכתו בתמר זנדברג לראשות מרצ

קרא למחנה התומכים שלו לתמוך בנזדברג לראשות המפלגה ■ גם אבי דבוש, מי שהתמודד לראשות המפלגה, הסיר את מועמדותו והודיע על תמיכתו בזנדברג

אילן גילאון / צילום: איל יצהר
אילן גילאון / צילום: איל יצהר

ח"כ אילן גילאון הודיע היום (ג') כי הוא תומך במועמדותה של ח"כ תמר זנדברג לראשות מרצ. זמן קצר לאחר מכן הודיע גם אבי דבוש כי הוא מסיר את המועמדות שלו ותומך בזנדברג. בימים האחרונים, מרצ מטפסת בסקרים בעוד מפלגת העבודה צונחת במספרים. לפני מספר שבועות אמרה זנדברג כי זה הוא היעד שלה, להפוך להיות המפלגה הגדולה ביותר מבין השתיים.

דבוש אמר בהודעתו: "אני מכיר את תמר שנים רבות, הן מהפעילות במרצ והן ממאבקים משותפים בהם פעלנו ביחד. המסע שלי בשנתיים האחרונות במרצ הוא מאבק על פתיחת השורות כדי ליצור מנהיגות מגוונת, מכל הארץ ושעובדת בשיתופי פעולה וביחד נבנה את מרצ לכולם/ן. המסע הזה הביא לבחירות ההיסטוריות במרצ". 

כאמור, התמיכה המשמעותית יותר שקיבלה זנדברג הבוקר היא מח"כ אילן גילאון אשר לו קבוצה משמעותית של תומכים ופעילים. גילאון פרסם הודעה בה אמר: "אני קורא לחבריי מ'האדומים', המשפחה הפוליטית שלי, לתמוך בתמר בבחירות לראשות מרצ ולשלב כוחות כדי לפעול בכל הכוח להצלחת מרצ בבחירות הקרובות בהן תקבע דמותה של המדינה".

המתמודדים הנותרים על ראשות המפלגה הם אבי בוסקילה לשעבר יו"ר שלום עכשיו, ואמרי קלמן, פעיל חברתי.