רן פינקלשטיין ישמש סמנכ"ל קריאטיב ב-fresh

פינקלשטיין, לשעבר עורך אתר ראש אחד, מצטרף למשרד החדש שהקימו בני מנשה ואבי מורגנשטרן

רן פינקלשטיין / איל יצהר
רן פינקלשטיין / איל יצהר

משרד הפרסום החדש של בני מנשה ואבי מורגנשטרן ממשיך להצטייד באנשי מקצוע המתמחים ביצירת תוכן לצעירים: ל"גלובס" נודע כי לתפקיד סמנכ"ל הקריאטיב במשרד מונה רן פינקלשטיין.

לפינקלשטיין ניסיון רב גם במשרדי פרסום וגם ביצירת תוכן. הוא שימש כעורך אתר ראש אחד מקבוצת ידיעות אחרונות ובלוגר באתר maVeze. בתחום הפרסום הוא עבד בתפקידי קופירייטר ומנהל תוכן בחברת טינק המתמחה בפרסום לצעירים, כקופירייטר במשרד הפרסום ארועטי ברמן GPS (שכבר לא קיים היום) ומנהל תוכן במשרד הדיגיטל גרייט אינטראקטיב.

פינקלשטיין אמור לשמש כאמור הצד הקריאטיבי במשרד שניהולו הופקד בידי רביד מזור- עד לאחרונה סמנכ"ל המדיה של משרד הפרסום זרמון DDB.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", אל תחום משרדי הפרסום לצעירים בו לא קיימים כמעט שחקנים הצטרף לאחרונה משרד הפרסום fresh שהוקם על ידי האמרגן והמפיק בני מנשה ואבי מורגנשטרן לשעבר מנכ"ל כתבי עת ילדים ונוער של קבוצת ידיעות אחרונות. Fresh שהוקם רק בתחילת ינואר כבר הספיק לייצר קמפיינים עבור גופי תקשורת כמו "רשת" ו-"יס" ולספק שרותי קידום ליצרנית התחפושות הגדולה בישראל - שושי זוהר.

פינקלשטיין אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני שמח לחזור לסבב נוסף בעולם הפרסום ועוד יותר שמח שזה בתחום הצעירים בו התמחיתי לייצר תוכן וקריאייטיב בשנים האחרונות. המטרה שלנו היא לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלנו מבלי לחסוך באיכות ומקוריות תוכנית. בנוסף, אנחנו הולכים להצעיד קדימה את תחום הפרסום בווידאו וכבר עובדים על דברים שטרם נעשו בישראל".