רשת אמור השיקה מתחם אופנה חדש בכיכר המדינה ב-30 מ' ש'

המתחם, שמתפרש על פני 1,000 מ"ר בכיכר המדינה בת"א, כולל חנויות בקונספט של חנות בתוך חנות של המותגים סן לורן, ג'יבנשי, סטלה מקרטני, בלנסיאגה, פנדי, איזבל מארה, כריסטיאן לובוטין ומונקלר

רשת מותגי היוקרה אמור השיקה מתחם אופנה חדש בכיכר המדינה בתל-אביב בשטח של כ-1,000 מ"ר, בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. חברת אמור בהובלתן של דנה בר-דיין ומירי חבס מונה כיום כ-4 חנויות למותגי יוקרה.

במתחם החדש פועלות חנויות בקונספט של חנות בתוך חנות של המותגים סן לורן, ג'יבנשי וסטלה מקרטני, לצד מותגים כמו בלנסיאגה, פנדי, איזבל מארה, כריסטיאן לובוטין ומונקלר. בהמשך צפויה להיפתח במתחם חנות נוספת של דולצ'ה וגבאנה בשטח של 150 מ"ר, כאשר בסוף השנה תוקם במתחם חנות קונספטואלית למותגי גברים בשטח של 500 מ"ר.

עד המהלך הנוכחי הפעילה רשת אמור 4 חנויות, בהן שתיים בכיכר המדינה (נשים וגברים), אחת בקניון רמת-אביב ואחת באילת. לאחרונה הודיעה קבוצת אלשרד בע"מ בבעלות משפחת אירני כי היא רוכשת 75% ממניות החברה, בעסקה במסגרתה תחזיק במניות לצד הבעלות הנוכחיות של הרשת מירי חבס ודנה בר-דיין.

אמור נוסדה בשנת 1994 ע"י דנה בר-דיין ומירי חבס, ולפי הודעה שפרסמה החברה, הן צפויות להמשיך בניהול החברה. חברת אמור היא המייצגת הבלעדית בישראל של חברות אופנה בינלאומיות כאמור.