בריטיש איירווייס תגדיל הקיץ ב-20% את המושבים בקו לישראל

תפעיל הקיץ 19 טיסות שבועיות בקו שבין ת"א-לונדון, לעומת 14 טיסות בעונת החורף ■ עוד מודיעה החברה על הוספת קו חדש מלונדון: שתי טיסות שבועיות מהית'רו לנמל התעופה הבינלאומי סיישל

לא רק חברות הלואו קוסט מגבירות את פעילותן: חברת התעופה בריטיש איירווייס מגדילה את היצע המושבים בקו לישראל בכ-20% בעונת הקיץ. החברה תפעיל הקיץ 19 טיסות שבועיות בקו שבין תל-אביב ללונדון, לעומת 14 טיסות בעונת החורף. למעשה, החל מהיום (ג') תפעיל בריטיש 5 טיסות נוספות מדי שבוע ובכך תגדיל את היצע המושבים בקו בכ-20%.

מערך הטיסות של בריטיש איירווייס בקיץ הקרוב יכלול שתי טיסות יומיות במטוסי בואינג 777 רחבי-הגוף, שבהם 4 מחלקות: מחלקה ראשונה (First), מחלקת עסקים (Club World), מחלקת תיירים משודרגת (World Traveller Plus) ומחלקת תיירים (World Traveller) וכן 5 טיסות שבועיות במטוס איירבס 321A.

כל טיסותיה של החברה אל ומאת ישראל מופעלות בתצורה "ארוכת-טווח" (Longhaul), מה שבא לידי ביטוי בשירות לנוסע, למשל בהיבט המזון המוגש במטוס. הטיסות ללונדון מישראל נוחתות בטרמינל 5 החדש בנמל התעופה הית'רו.

עוד מודיעה החברה על הוספת קו חדש מלונדון: שתי טיסות שבועיות מהית'רו לנמל התעופה הבינלאומי סיישל.

יעל קטן, מנכ"לית בריטיש איירווייס ישראל, מסרה: "הגידול בהיצע המושבים בקו לישראל נועד לענות לביקוש המוגבר מצד הנוסעים הישראלים, במיוחד בעונת הקיץ". לדבריה, "במסגרת תוכנית השקעה של 4.5 מיליארד ליש"ט, החלה החברה בתהליך שדרוג נרחב של צי המטוסים, כולל רכישה של 72 מטוסים חדשים ומתקדמים ושדרוג של 128 מטוסים בצי הקיים".

בריטיש איירווייס היא החברה הוותיקה ביותר שמפעילה טיסות מישראל מזה 85 שנה. בשנה שעברה ביקר בישראל מנכ"ל בריטיש העולמית, אלכס קרוז, שהתייחס לחשיבות השוק הישראלי עבור החברה ואמר כי החברה תשקול להפעיל טיסות ישירות גם לאילת באמצעות מותג תעופה לואו קוסט של הקבוצה.

לאחרונה הודיעה גם יונייטד על הגדלת מספר המושבים בקוויה, תוך דגש על הקו הישיר בין תל-אביב לסן פרנסיסקו.