סמנכ"לית השיווק במשרד התיירות עוזבת אחרי קדנציה קצרה

הילה מגד-ברבגאום מונתה לתפקיד בפברואר 2017, לאחר שמשרד התיירות פעל כשנה וחצי ללא סמנכ"ל שיווק

עזיבת תפקיד / צילום: Shutterstock
עזיבת תפקיד / צילום: Shutterstock

שינויים בכוח-האדם במשרד התיירות: סמנכ"לית השיווק של משרד התיירות, הילית מגד-ברגבאום, הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה. מגד-ברגבאום מונתה לתפקיד בפברואר 2017, לאחר שמשרד התיירות פעל כשנה וחצי ללא סמנכ"ל שיווק. 

בהודעה שהפיצה לעובדים כתבה מגד-ברגבאום כי "לפני למעלה משנה נעניתי לאתגר הגדול להיות סמנכ"ל השיווק של משרד התיירות. מסיבות אישיות החלטתי שלא להמשיך בתפקיד. לאחר תקופה מלאת אתגרים והישגים, הכוללת את שיא כל הזמנים בכניסת תיירים, תוכנית רה-ארגון מגובשת ומותאמת למינהל, תהליכי עבודה ותוכניות עבודה מוכנים ל-2018, שאני מאמינה שיצעידו את המנהל להצלחות עתידיות וקמפיינים מוצלחים חוצי יבשות - אני עוזבת בתחושת סיפוק עצומה והכרת-תודה על ההזדמנות שנקרתה בדרכי".

מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוימסר כי "צר לנו על עזיבתה של הילית. היא הטביעה את חותמה במשרד וסייעה לנו בייצוב המינהל והטמעת חשיבה ותפיסת עבודה הנהוגות בשוק הפרטי. תרומתה להפיכת המינהל למקצועי יותר תישאר גם בעתיד. ביקשתי מהילית להמשיך ולסייע בפרויקטים שונים בתקופה הקרובה. אני מאחל לה בהצלחה בכל אשר תפנה ומקווה שנוכל להמשיך ולהסתייע בה גם בעתיד".

תאריך סיום עבודתה של מגד-ברגבאום ייקבע בשבועות הקרובים.