אקספון משיקה שירות סלולר ומציעה מחיר קבוע לכל החיים

במסיבת עיתונאים הכריז מנכ"ל אקספון על חבילת השקה של 40 ג'יגה תמורת 29 שקל לכל החיים • הבעלים חזי בצלאל: "רוצים קבוצת תקשורת הגונה, שקופה ואמינה"

חזי בצלאל / צילום: יוסי כהן
חזי בצלאל / צילום: יוסי כהן

חברת אקספון השיקה הבוקר (ג') את פעילות הסלולר החדשה שלה תחת המותג We4G. החברה תפעל תחת הסכם רשת משותפת עם סלקום, שבמסגרתו היא מקצה את התדרים שרכשה לטובת המיזם המשותף.

סלקום מבחינתה תספק את רשת הרדיו והאתרים שעליהם תפעל We4G. האחרונה רכשה את המתג באופן עצמאי מחברת אריקסון.

הבעלים חזי בצלאל אמר במסיבת העיתונאים: "הוקמה הרשת הטובה ביותר מבחינה טכנולוגית, ואנחנו שותפים בה עם רוחב פס גבוה יותר מכל המתחרים. תמיכת המשרד הייתה חשובה, ולא תמיד קיבלנו יחס כזה". 

בצלאל הודה לספקים ובמיוחד לאריקסון על העבודה המשותפת. הוא הודה למנכ"ל סלקום, ניר שטרן, על כך שלא הערימו קשיים אלא להפך. "באתי לעשות טוב", אמר בצלאל, "בנינו קבוצת תקשורת שאנשים יאהבו. אנחנו לא חברה שהמסחריות והכסף עומדים בראשה - רוצים קבוצת תקשורת הגונה, שקופה ואמינה.

"חברות התקשורת בעולם לא שנואות. מתייחסים אליהן כמו לגוגל או למיקרוסופט, וחבל שבארץ זה לא כך. על אף היותנו חברה עסקית, לא נשכח את מחויבויותנו החברתיות לעשות למען אוכלוסיות פחות איתנות במדינה. נעשה הכול לחזק את פעילותנו בנגב ובגליל".

יעקב נדבורני, מנכ"ל החברה, אמר: "עבדנו בתקופה האחרונה להקים את ליבת הרשת ואת שיתוף-הפעולה ברשת עם סלקום. הלקוח רוצה איכות, מחיר משתלם והוגנות. היום החברות מנהלות יחסים עם הלקוחות שלהם, ומשהו שם לקוי וחסר. רואים את זה בתלונות, ואנחנו רוצים להיות שונים בעניין הזה. אנחנו לא נציע חבילות שמבלבלות את הצרכנים. לא נחייב לקוחות ב-99 שקל, למרות שהלקוח לא הפעיל את הסים".

עוד אמר נדבורני כי החברה לא תפסיק גלישה ללקוחות שסיימו חבילת גלישה, וכמו כן לא יימכרו טאבלטים וסמארטפונים כביכול במבצע. "מי שירצה לקנות מאיתנו טאבלט, אנחנו כנראה לא מתאימים לו. אנחנו מבטיחים שהלקוח ישלם בדיוק עבור מה שהוא צורך.

"אנחנו לא נחסום שירותי גלישה, אלא נבצע האטה בגלישה, והמשתמש יוכל להמשיך להשתמש באפליקציות רלוונטיות. לא נדחוף לו מיידית חבילת גלישה נוספת. לגבי שיחות לחו"ל, נשיק חבילות לואו קוסט. נציע ב-49 שקל חבילת דאטה של 750 מגה, ובנוסף חבילה ב-19 שקל עם 10 ג'יגה לשנתיים".