דוח אמון
2019

We4G בחדשות

סוכן חדשות
 
חזי בצלאל/ צילום: איל יצהר
פערים אדירים במחצית הראשונה של 2019: חזי בצלאל ממשיך לטלטל את שוק הסלולר
פרטנר ממשיכה לאבד מנויים בקצב גבוה יותר מכל מתחרותיה • במספרים, אקספון גייסה 73 אלף מנויים במחצית הראשונה של 2019, ופרטנר איבדה 60 אלף • גולן טלקום היא אומנם הרשת הזולה ביותר, אך היא סיימה את מחצית השנה עם גיוס שלילי של ניודים
  
 
חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון \ צילום: איל יצהר
We4G חזרה להוביל את הניודים בשוק הסלולרי
החברה מגייסת פי 4 מנויים יותר מהמתחרים • סלקום, שהובילה את השוק בחודש שעבר בעקבות מבצע חד-פעמי, לא המשיכה החודש במומנטום והפסידה 2,320 לקוחות • פרטנר איבדה במאי 9,380 מנויים
  
 
גיל שרון / צילום ארכיון: תמר מצפי
למרות התחרות עם We4G על אותה משבצת: גולן טלקום שמרה על הרווחיות
דוחות חברת אלקטרה מוצרי צריכה  לרבעון הראשון של 2019 חושפים כי חברת הסלולר גולן טלקום סיכמה תקופה זו בחיוב, ולמרות העובדה שהכנסותיה נותרו ללא שינוי ברמה של 130 מיליון שקל, הרווח התפעולי מהן קפץ ב-28% והגיע לכ-23 מיליון שקל
  
 
חזי בצלאל/ צילום: איל יצהר
חברת We4G בדרך להיכנס לתחום הבנקאות הסלולרית
שכרה את חיים כהן, מנכ"ל דן אנד ברדסטריט לשעבר, כדי להיות הראשונה בישראל שמספקת אשראי בסלולר • חברת טריא צפויה לעמוד מאחורי הפלטפורמה
  
 
ניר שטרן  / צילום: תמר מצפי
סלקום גרפה 17 אלף לקוחות סלולר במבצע אגרסיבי באפריל
סלקום יצאה למבצע מרוכז ביום הבחירות, בו מכרה חבילת סלולר במחיר קבוע ללא הגבלת זמן עם 80 ג'יגה ב-24.90 שקל לחודש • פרטנר ממשיכה לאבד מנויים בקצב גבוה ואיבדה החודש כ-15 אלף לקוחות נטו
  
 
חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון \ צילום: איל יצהר
We4G ממשיכה להוביל בגדול את שוק הניודים בסלולר
מנגד, מי שממשיכה להציג ביצועים חלשים בניודים היא פרטנר, שנדמה שוויתרה על התחרות לשמור על נתח שוק בכל מחיר • כך או כך, התקררות שוק הסלולר לא נראית באופק
  
 
חזי בצלאל / צילום: ליאור מזרחי
סכסוך חריף בין סלקום לאקספון סביב התשלומים על הרשת המשותפת שלהן
ל"גלובס" נודע כי חלק מהכספים שמגיעים לסלקום מהחברה של חזי בצלאל עוכבו, ובשתי החברות מחליפים האשמות ומתחמשים בעורכי דין • המחלוקת נובעת מפרשנות שנויה במחלוקת של תנאי החוזה ביניהן על שימוש ברשת המשותפת
  
 
ניר שטרן / צילום: סיון פרג'
הבראת סלקום ושוק הסלולר המדמם כרוכות בצעדים קיצוניים
ניתוח הדוחות הכספיים הקשים שפרסמה השבוע חברת סלקום מעלה כי בתנאים הנוכחיים אין לה, וליתר החברות, הרבה ברירות • הן ייאלצו לפטר עובדים, לוותר על פעילויות לא רווחיות כמו הטלוויזיה והטלפון הקווי, ולחזור להיות חברות סלולר נטו • 5 הערות על שוק הסלולר המדמם
  
 
לוגו גולן טלקום
גולן טלקום מנסה את כוחה עם חבילה ללא הגבלת זמן ב-29 שקל
יוצאת במבצע מוגבל לשבוע ימים לחבילה עם 100 ג'יגה גלישה ללא הגבלת זמן במחיר קבוע, בניסיון להתחרות ישירות ב-We4G שהעלתה השבוע את מחיר החבילה הדומה שלה ל-33 שקל • לקוחות קיימים יידרשו לשלם, בעת המעבר לתוכנית החדשה, תוספת תשלום חד-פעמית של 25 שקל לכל קו
  
 
לוגו We4G - מותג הסלולר של אקספון
חברת הסלולר We4G יוצאת עם חבילות חדשות לכל החיים
לאחר שסיימה את המבצע שליווה אותה מיום השקתה, במסגרתו הציעה 40 ג'יגה בחבילת סלולר לכל החיים בתמורה ל-29 שקל לחודש - החברה משיקה חבילה לכל החיים משודרגת ב-33 שקל לחודש עם 80 ג'יגה, הכוללת גם 200 דקות לחו"ל
  
 
חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון \ צילום: איל יצהר
מנכ"ל בשוק הסלולר: "כולם תוקפים את כולם; העלאות מחירים נעלמו"
We4G מסיימת את מבצע ההשקה שלה עם 14 אלף ניודים חדשים בפברואר • פרטנר ממשיכה לאבד מנויים בקצב גבוה • העלאות המחירים שדובר עליהן בסוף השנה שעברה נעלמו לחלוטין מהשוק
  
 
חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון \ צילום: איל יצהר
אופטימיות זהירה: We4G תפסיק לשווק חבילות סלולר לכל החיים
החברה תמשיך למכור חבילות לכל החיים אך במחירים יותר גבוהים מ-29 שקל בחודש
  
 
חזי בצלאל בהשקת WE4G של אקספון \ צילום: איל יצהר
2019 נפתחה, והשוק הסלולרי כמרקחה: החברות הוותיקות מאבדות מנויים
חודש ינואר 2019 נפתח במגמה של חולשה גדולה אצל כל המפעילים הוותיקים בכל הקשור בניודי מספרים • פרטנר ממשיכה לאבד את הכמות הגדולה ביותר של מנויים • חזי בצלאל ממשיך בהסתערות למרות כל ההערכות שהוא ייבלם • פלאפון וסלקום ממשיכות לאבד מנויים, ורק הוט מובייל חוזרת לגיוס חיובי
  
 
משתמשי סלולר / צילום: Shutterstock
סיכום הניודים בסלולר ל-2018: מצבן של החברות השתפר, למעט פרטנר והוט מובייל
נתוני הניודים בשוק, שהגיעו לידי “גלובס”, חושפים כי פרטנר איבדה השנה 63 אלף לקוחות שהתניידו לחברות מתחרות, יותר מכל חברה אחרת • החברה שגייסה הכי הרבה מנויים - כ–92 אלף - היא We4G שהצטרפה השנה לשוק • וגם: כיצד השפיעו העלאות המחירים על קצב הנטישות?
  
 
הודיס  / צילום: איל יצהר
בעקבות השיח ברשתות החברתיות: הפרסומת של הודיס - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור הזכירות לה נמוך בכ-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • באתגר האהדה הפרסומת מצליחה הרבה פחות ומדורגת במקום התשיעי בטבלה
  
 
מנכ"ל פלאפון רן גוראון \ צילום: שלומי יוסף
לא נעים לא נורא: פלאפון איבדה 10,000 לקוחות
מדובר בחודש ספטמבר, שבו נמשכה התקלה כמה ימים • יחד עם זאת, הנתונים מראים כי החברה שומרת על קצב מצטרפים לא מבוטל, ובימים האחרונים היקף הנטישות צומצם • את החודש מובילה שוב בגיוסים We4G עם 6,800 מצטרפים חדשים
  
 

   12    >

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2