החזרת הניודים בסלולר היטיבה עם WE4G: גייסה 10,000 לקוחות במאי

פרטנר שהחלה בחודשים האחרונים במומנט חיובי עברה לגיוס שלילי של 5,000 לקוחות • הניודים בשוק הסלולר חוזרים למסלולם באופן הדרגתי

חזי בצלאל \ צילום: איל יצהר
חזי בצלאל \ צילום: איל יצהר

החזרת הניודים בסלולר לעבודה מלאה היטיבה עם חברת WE4G מבית אקספון. החברה חזרה לשיא פעילות עם 10,000 ניודים בחודש מאי ובפער גדול מול כל שאר מתחרותיה. החברה נמצאת בקמפיין אגרסיבי באוויר שכנראה האיץ את היקף ההצטרפות לשירותי החברה.

כמה שבועות אחרי שהניידות בסלולר חזרה לפעילות מלאה, ניתן לראות שהיקף הניודים חוזר לפעילות שגרתית אחר תקופת הקורונה. כאמור, WE4G מובילה את הטבלה בגדול, ולאחריה פלאפון שמסיימת את החודש עם ניוד חיובי נמוך של 1,200 ניודים נטו. רמי לוי במקום השלישי ברשימה עם כמה מאות ניודים חיוביים בלבד, ולאחריהם כל שאר המפעילים נמצאים בגיוס שלילי.

הוט מובייל הצליחה בזכות המבצע האגרסיבי שעמו יצאה לפני מספר שבועות לצמצמם את הנטישה, אך עדיין החברה נמצאת בגיוס שלילי של 800 מנויים. הוט מובייל גייסה הכי הרבה מנויים מבין כל החברות אך במקביל רשמה נטישה לא קטנה.

החברה שסיימה את הרבעון עם הנטישה הכי גדולה היא פרטנר שבחודשים האחרונים דווקא רשמה גיוסים יפים בניידות. בחודש האחרון פרטנר חוזרת לניוד שלילי של 5,000 לקוחות. גולן טלקום שגם היא מתנדנדת בניודים בהתאם למבצעים איבדה במאי 4,100 לקוחות. סלקום איבדה 1,500 לקוחות ו-019 מובייל איבדה כ-500 לקוחות בלבד.