יריב לרנר וכלירמרק רוצים להפוך את Wecom לקבוצת תקשורת

בעלי חברת Wecom (לשעבר We4G) רוכשים את ספקית האינטרנט החיפאית עמית נט וייכנסו בעתיד גם לתחום הטלוויזיה • סכום העסקה עומד על מיליוני שקלים בודדים

אסף אביב, המשנה למנכ''ל Wecom / צילום: יח''צ
אסף אביב, המשנה למנכ''ל Wecom / צילום: יח''צ

חברת Wecom (לשעבר We4G) בדרך להיהפך לקבוצת תקשורת ומתרחבת לשוק הקווי ובעתיד אף תיכנס לתחום הטלוויזיה. החברה רוכשת את ספקית האינטרנט החיפאית עמית נט ומתכוונת להציע חבילות תקשורת משולבות של סלולר ואינטרנט. סכום העסקה עומד על מיליוני שקלים בודדים. 

בשבועות הקרובים צפויה Wecom לחשוף את החבילות השיווקיות שלה ולהתחיל לפעול בשוק מחדש אחרי תקופת התארגנות.

בשוק ממתינים לראות עם אילו חבילות תיכנס החברה והאם היא צפויה לחולל תחרות מחירים בשוק או שתנסה להביא ערך על-ידי חבילות חדשות במחיר סביר. בנעליה הקודמות Wecom חוללה תחרות עזה בשוק הסלולר, בעיקר באמצעות תוכניות מוזלות לכל החיים.

נזכיר כי Wecom נרכשה על-ידי איש העסקים יריב לרנר וקרן כלירמרק, לאחר שתחת הבעלים הקודמים שלה, איש העסקים חזי בצלאל, החברה נקלעה לקשיים ונאלצה להגיע להסדר חוב.

Wecom שקלה בזמנו לרכוש את פעילות האינטרנט של חברת-האם שלה אקספון, אך הצדדים לא הגיעו להבנות, והחברות התפצלו. על רקע זה החליטו ב-Wecom להקים פעילות נפרדת וחדשה בתחום הנייח, וזה הרקע לרכישת עמית נט שבבעלות איש העסקים מוטי ארבל. לא מן הנמנע כי הרכישה הנוכחית היא חלק מכוונת הבעלים החדשים להרחיב את עסקי התקשורת של החברה ולהיהפך לקבוצה ובעתיד גם לספק שירותי טלוויזיה.

אסף אביב, המשנה למנכ"ל Wecom, מסר: "אני שמח על חתימת ההסכם, ומשוכנע שהחיבור והסינרגיה בין החברות ייצרו ערך משמעותי ללקוחות החברות, לעובדים ולבעלי המניות".

מוטי ארבל, בעל חברת עמית נט, מסר: "לאחר שהקמתי את עמית נט לפני כ-10 שנים, והגענו לחברה שמספקת מגוון שירותי אינטרנט, עם תשתיות מצוינות, אמינות ושירות מעולה, הגיע הזמן לקחת את החברה לשלב הבא. מבין כל ההצעות שקיבלתי, בחרתי את השותף הטוב ביותר ללקוחות ועובדי החברה, שיאפשר המשך צמיחה ושמירה על היתרונות הרבים שנבנו בחברה בשנים האחרונות".