התחרות בסלולר מחריפה: רמי לוי משיק חבילה ב-20 ש' בחודש

חבילת הסלולר של רמי לוי כוללת גלישה בנפח 40 ג'יגה ותקפה לשנה, ולאחריה המחיר החודשי עולה ל-29 שקל

רמי לוי / צילום: איל יצהר
רמי לוי / צילום: איל יצהר

ההדים בעקבות כניסת השחקנית החדשה בענף, We4G מבית אקספון לא פוסקים: היום (ג') הכריז רמי לוי על המענה שלו לתחרות עם מסלול שובר שוק במחיר של 20 שקל בחודש, הכולל גלישה בנפח 40 ג'יגה. המסלול תקף לשנה, ולאחריה המחיר עולה ל-29 שקל בחודש (בשונה מזינוק למחיר של כ-100 שקל במרבית המקרים בתום תקופת המבצע).

ברמי לוי מדגישים כי היעד של החברה הוא לגייס 100 אלף מנויים בשנה הקרובה. "אנחנו מתכוונים בכל מחיר להיות בקדמת המחיר ולהתחרות על הצעה שהמתחרים יגישו", מסרו מהחברה. "השנה אנחנו מתכוונים להתמקד בשיווק אגרסיבי מאוד, ותהיה לזה משמעות במחירים. אנחנו מכינים עוד הפתעות לשוק, ואת חלקן נחשוף בשבועות הקרובים".

למעשה, כיום מי שמשלם יותר מ-30 שקל לחודש על חבילת סלולר כנראה שלא מעודכן על המתחולל בענף. במקביל, לצד הורדת המחירים, עולים גם נפחי הגלישה בחבילה. כך, למשל, חבילת הסלולר של רמי לוי עד כה כללה 14 ג'יגה במחיר של 30 שקל. המחיר של רמי לוי לפיכך בשלב זה הוא הזול בענף. הוט מובייל מציעה חבילה במחיר של 25 שקל בחודש עם 70 ג'יגה, ו-012 מובייל מציעה חבילה ב-29 שקל בחודש עם 100 ג'יגה וללא הגבלת זמן.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988