הבעלים של פלטפורמת המסחר שקרסה בתגובה בפייסבוק

"שקל לא הלך לכיסי ולא לאף אחד שקשור אליי. בהחלט נעשו דברים שגויים, והמידע עבר לגורמים הרלוונטיים" - כך כתב היום דודו רוזנצוויג, מבעלי ג'נרל טרייד, בעמוד הפייסבוק שלו

חברת ג'נרל טרייד, המהווה פלטפורמה למסחר במניות בחו"ל, נכנסה להליך פירוק זמני עקב חובות וחוסר יכולת להחזיר את כספי המשקיעים - "גם לא חלק מהכספים", כך על-פי הודעת החברה. נשיא בית משפט המחוזי בתל-אביב, השופט איתן אורנשטיין, מינה את עו"ד עדי פיגל למפרק זמני לחברת ג'נרל טרייד שבשליטת דודו רוזנצוויג והסמיך אותו לחקור את נסיבות קריסת החברה.

דודו רוזנצוויג, מבעלי ג'נרל טרייד, פלטפורמת המסחר שקרסה בימים האחרונים, הגיב היום (ד') בפייסבוק לפרשה וכתב: "בהמשך לשבוע הנוראי שעובר עליי ועל אנשים רבים, אני רוצה להבהיר כמה נקודות מאוד חשובות:

"אכן זה לא סוד שהתרחשה קריסה כלכלית, שיש לבדקה. לצער רבים מהעיתונאים, תגלו שלא גנבתי דבר. שקל לא הלך לכיסי ולא לאף אחד שקשור אליי. בהחלט נעשו דברים שגויים, והמידע עבר לגורמים הרלוונטיים.

"אני משתף פעולה באופן מלא, למרות שיגידו לכם שלא. אני חיי בסיוט, אך זה לא הזמן שלי להלין, כי יש אנשים שנפגעו, ואני רוצה שהכול ישוב על כנו.

"למי שמחפש אותי ורוצה לשאול שאלות, קיבלתי הנחיות ברורות מכל גורמי החקירה שאסור לי לתקשר עם אף אחד - לא עובד, לא לקוח, לא עיתונאי ולא אף אחד - כדי שלא יאשימו אותי בשיבוש חקירה או משהו בסגנון, אז אני לא מסתתר, אבל זו הסיבה שאני לא עונה.

"האמת עוד תצא לאור, ותבינו בדיוק מה נעשה. כאשר ירשו לי לדבר, אדבר!".