ערוץ 20: הדוברת הודיעה על עזיבה לאחר שנתיים וחצי בתפקיד

אירית שגב ליוותה את הערוץ במהלך התקופה הסוערת שעברה עליו, שכללה סכנת סגירה והשקת מהדורת חדשות • "זה היה תהליך מרתק שאקח איתי הלאה כהוכחה לכך שהכול אפשרי"

אירית שגב / רונית ינון
אירית שגב / רונית ינון

דוברת  ערוץ 20, אירית שגב, הודיעה כי תסיים את תפקידה בערוץ לאחר שנתיים חצי. בתקופת עבודתה של שגב עמד ערוץ 20 במרכזן של כמה דרמות תקשורתיות, ובהן סכנת הסגירה שאליה נקלע על רקע קשיים מול הרגולציה; מהלך החקיקה המהיר שהועבר בכנסת כדי לאפשר לו לשדר חדשות; ועליית מהדורת החדשות היומית שלו לפני כחודשיים.

שגב הייתה אחראית לקמפיין התקשורתי שניהל ערוץ 20 בזמן שריחפה מעליו סכנת סגירה, בהמשך, לאחר פתרון המשבר, היא ניהלה את קמפיין ההשקה של מהדורת החדשות ולוח השידורים החדש שהעלה הערוץ.

על-פי ההודעה, שגב, שהצטרפה לערוץ 20 בינואר 2016, תמשיך בתפקידה עוד חודשיים, עד סוף יולי, אז תסיים באופן רשמי. בעבר שימשה שגב דוברת של גופי תקשורת נוספים - ובהם אתר ynet, ערוץ החדשות הבינלאומי i24news, רדיו תל-אביב ועוד - במסגרת תפקידה במשרד יחסי הציבור של דני לוי.

היום (ד')  מסרה שגב: "לאחר לבטים רבים אני עוזבת מקום שהיה לי בית ואנשים שהיו לי למשפחה. חווינו, נאבקנו ובנינו יחד גוף תקשורת ייחודי ושונה, בתהליך מרתק שאקח אתי הלאה כהוכחה לכך שהכול אפשרי. אני מודה למנכ"ל הערוץ, שכי פרנץ, ולצוות הנפלא. אני מסכמת שנתיים וחצי של עבודה מאתגרת ומספקת, ומוכנה להרפתקאות הבאות".

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, מסר: "אני מודה לאירית, שהייתה שחקנית נשמה והרבה יותר מדוברת. אירית הובילה מהלכים מהותיים בחברה, תוך ראיית התמונה הכוללת ובניית אסטרטגיה לטווח ארוך. במהלך עבודתה ניהלה משברים והתמודדה עם שינויים משמעותיים שעברו ערוץ 20 בפרט ושוק התקשורת בכלל. אין ספק כי אירית תחסר לנו, ואני מאחל לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".