מעדכנים גרסה: כל השמועות לקראת כנס המפתחים של אפל

הערב בשמונה ייפתח כנס המפתחים של אפל בו החברה מציגה לרוב פיתוחי תוכנה חדשים • כלי תקשורת בעולם צופים שהמיקוד הפעם דווקא לא יהיה בפיצ'רים חדשים, אלא בשיפור ביצועים • ריכזנו עבורכם את כל השמועות לגבי ההכרזות הערב

מנכ"ל אפל, טים קוק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
מנכ"ל אפל, טים קוק / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

הערב (ב'), בשעה שמונה שעון ישראל ייפתח כנס המפתחים השנתי של אפל, WWDC, שייערך בסן חוזה שבקליפורניה. בכנס אפל מציגה לרוב פיתוחים של תוכנה, כשהמטרה היא לאפשר למפתחים להכין ולעדכן את השירותים והאפליקציות שלהם מראש, לפני שהפיתוחים החדשים מגיעים לקהל הרחב. למרות זאת, אפל כבר הפתיעה מספר פעמים בעבר כשחשפה גם מכשירים חדשים בכנס. ריכזנו עבורכם את כל השמועות לגבי ההכרזות של אפל הערב.

אפל צפויה להכריז על גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלה למכשירים סלולריים, iOS 12. כלי תקשורת בעולם צופים שהמיקוד הפעם דווקא לא יהיה בפיצ'רים חדשים, אלא בשיפור ביצועים, אבטחה ותיקונים לבאגים קיימים בעוד ששינויים גדולים כמו עיצוב חדש למסך הבית ידחו לשנה הבאה.

פיצ'רים חדשים שבכל זאת צפויים בגרסה החדשה של iOS הם תמיכה לאפליקציות חוצות פלטפורמות בין iOS ו-macOS ופיצ'רים שמגבילים את זמן השימוש באפליקציות ומעניקים להורים בקרה גדולה יותר על הפעילות של ילדיהם. עוד דווח כי אפל תאפשר להשתמש בשבבי ה-NFC במכשיריה בהם ניתן להשתמש כעת רק לביצוע תשלומים דרך Apple Pay, עבור פונקציות נוספות כמו פתיחת דלתות למשל, וכי החברה תחשוף עיצוב חדש לאפליקציית iBooks.

בנוסף, החברה צפויה לעדכן את ARKit כך שתתאפשר למשתמשי החברה חווית AR בה משתמשים משני מכשירים שונים ייראו את אותו דבר על המסך. כך ניתן יהיה למשל לפתח משחקי AR למספר משתתפים.

צילומי מסך שדלפו של מערכת ההפעלה macOS 10.14 הראו אפשרות ל-dark mode ואפליקציה של אפל המוקדשת לתוכן חדשותי.

בנוסף, מצפים שאפל תחשוף עדכון למערכת ההפעלה לשעון החכם, watchOS, שיציע יישום למעקב אחרי שינה. חלק מהשמועות אף גורסות כי אפל תכריז הערב דגם חדש של הגרסה הקטנה יותר של האייפון, iPhone SE 2.