אסוס משיקה טלפון לגיימרים בהשראת קונסולות משחקים

ה-ROG Phone מעוצב בהשראת קונסולות משחקים ומצויד בשבב סנאפדרגון 845 של קוואלקום בתוספת מעבד גרפי Adreno 630 של קוואלקום • לסמארטפון מסך AMOLED HDR של 6 אינץ' וקצב ריענון של 90Hz • לחיצה ממושכת על צידי הטלפון גורמת לתצוגת המכשיר להחליף צבע מכחול לאדום

אסוס השיקה סמארטפון חדש עבור גיימרים במסגרת תערוכת קומפיוטקס 2018 בטייוואן. ה-ROG Phone מעוצב בהשראת קונסולות משחקים, ומצויד בשבב סנאפדרגון 845 של קוואלקום בתוספת מעבד גרפי Adreno 630 של קוואלקום. לסמארטפון מסך AMOLED HDR של 6 אינץ' וקצב ריענון של 90Hz, כלומר המסך מבצע ריענון 90 פעמים בשנייה. בנוסף, בטלפון יש זיכרון RAM של שמונה ג'יגה בייט ושטח אחסון של 128 או 512 ג'יגה בייט.

לחיצה ממושכת על צידי הטלפון גורמת לתצוגת המכשיר להחליף צבע מכחול לאדום. המשמעות היא מעבר ל"מצב X" שמאפשר ניצול מירבי של ביצועי המכשיר. בהפעלת מצב X המכשיר יציע את הביצועים הטובים ביותר למטרות גיימינג, יסגור תהליכים שקורים ברקע ויתעדף מעבר נתונים וזיכרון RAM עבור המשחק בו המשתמש משחק ולא עבור פונקציות אחרות של הטלפון.

אסוס מציעה גם מספר אביזרים ל-ROG Phone ביניהם ה-TwinView Dock, מסך נוסף שמתחבר למכשיר ומאפשר לשחק במסך אחד ולהשתמש במסך השני עבור מטרות כמו צ'ט עם השחקנים האחרים, למשל. אסוס לא הכריזה על מחירי המכשיר או האביזרים.