פרימיום במזון לתינוקות: בקרוב בארץ - פיקולו הבריטי

מגמת הבריאות צוברת תאוצה גם בתחום מזון התינוקות וחודר לשוק הישראלי • לונדון אורגניק של יוני דיטל תביא בשלב הראשון מוצר של המותג הבריטי פיקולו (Piccolo) ב-4 טעמים

תינוק שהרגע נולד / צילום: shutterstock
תינוק שהרגע נולד / צילום: shutterstock

יבואנית חדשה למוצרי מזון לתינוקות תחל לפעול בישראל תחת השם "לונדון אורגניק". את החברה הקים יוני דיטל, ישראלי שמתגורר כיום בלונדון, בעל רקע בשוק ההון והפיננסים, יחד עם שני שותפים נוספים מישראל, ביניהם מיכל רינת, בעלת רקע בתעשיית המזון בישראל.

הם מעוניינים להציע מוצרי מזון לפעוטות שיתאימו למגמה הבריאה שהולכת וצוברת תאוצה גם מבחינת הצריכה, וגם מבחינת תעשיית המזון שנאלצת להתאים את עצמה לשינויים הרגולטוריים בתחום. מאז פרשת רמדיה, הכניסה לתחום המזון לתינוקות נעשתה רגישה ומורכבת לשחקנים חדשים, על רקע החמרת הרגולציה והפיקוח על התחום גם ביחס לתקנים האירופיים.

בשלב הראשון יושק מוצר שדומה לגרבר ונמכר בפאוצ'ים של המותג הבריטי פיקולו (Piccolo) ב-4 טעמים, ונמכר כיום במספר מדינות באירופה ובמזרח הרחוק. מדובר במותג בריאות לפעוטות שהוקם ב-2016 על-ידי היזמת הבריטית קאט גזולי וגייס למעלה ממיליון פאונד בשני סבבי גיוס. כיום המותג נמכר בבריטניה ברשתות הגדולות כמו סיינסבורי, טסקו ובוטץ.

בהמשך צפויה לונדון אורגניק להשיק מוצר נוסף - חטיפים של המותג האבנלי אורגניק (Heavenly Organic), שהם "קרקרים אצבעות" לתינוקות שנמצא בימים אלה בתהליך רישום במשרד הבריאות.