"אני מתחרה בתחרויות איש ברזל, רץ ורוכב לעבודה"

יפתח גנון (29), Account Executive באפלאוז ישראל • טווח שכר: 25-20 אלף שקל

יפתח גנון / צילום: גיא קורן
יפתח גנון / צילום: גיא קורן

איפה אני תופסת אותך?

"בדיוק אחרי 'האפי האוור' במשרד. אחת לשבוע, בימי חמישי, מישהו עושה אצלנו אירוע לחברה. בשבוע שעבר הייתי אחראי, אז הבאתי אקדחי נרף וארגנו משחק. היום זה היה בסימן מונדיאל. היה כדורגל שולחן, קישוטים של דגלי הנבחרות וכמובן אוכל טוב, אבל את זה תמיד יש".

מה תפקידך בחברה?

"אפלאוז מבצעת בדיקות איכות דיגיטלית ללקוחות שלה, באמצעות ההמונים. יש קהילה של 300 אלף איש, שכוללת אנשי QA ו-QX מנוסים. התפקיד שלי הוא להפעיל אותם ולהראות ללקוחות שלנו איך המוצר עובד בעולם האמיתי. אני עובד עם חברות ענק, אנטרפרייז, כלומר חברות עם יותר מ-2,500 עובדים".

איך הגעת לחברה, ומה עשית קודם?

"לפני כן הייתי מנהל המכירות ב-C.T.V. הגעתי לאפלאוז דרך חבר שלי שמכיר את מארק גרנות, המנכ"ל שלנו".

מה למדת באוניברסיטה?

"עשיתי תואר ראשון במדעי החברה במסלול של כוחות הביטחון. שירתי כמעט שמונה שנים בצבא קבע, שם התחלתי את התואר, וסיימתי אותו קצת אחרי השחרור. אני רב סרן במילואים ומשרת כמ"פ. השתחררתי ב-2014".

לא למדת משהו שקשור להייטק?

"לא. את הניסיון רכשתי במהלך העבודה. המשכתי התמחות במנהל עסקים ואני עם הפנים ל-MBA, אולי בשנה הבאה. מהצבא לקחתי את היכולת להכניס את הדברים לפרופורציות, ולקבל החלטות בקור רוח במצבי לחץ. למדתי הרבה מאשתי מורן ומהבן שלי עמית, שעכשיו בן שנה ושלושה חודשים".

מה אתה עושה בזמן הפנוי?

"אני מתחרה בתחרויות איש ברזל, שזה בעצם טריאתלון למרחק גבוה במיוחד - מסלול שחייה של 3.8 ק"מ במים פתוחים, רכיבת אופניים לאורך 180 ק"מ, והשלב האחרון הוא מרוץ מרתון מלא, 42.19 קילומטר. מי שמסיים את זה נחשב איש ברזל. השנה השגתי את הקריטריון לאליפות העולם בהוואי, דבר שישראלים בודדים הצליחו לעשות".

זה בטח דורש אימונים ארוכים.

"בטח. בואי נגיד שזה חצי משרה. אני מתאמן בשעות המוקדמות של הבוקר, 9-5, מתקלח במשרד ומתחיל את היום. אני מניח שאני ישן קצת פחות מהאדם הממוצע".

אתה רץ לפעמים לעבודה?

"כן. הרבה פעמים אני מגיע בריצה או ברכיבה"

איפה אתה רואה את עצמך בעוד חמש שנים מהיום?

"אני לא מפחד מכלום. אני רואה את עצמי ממשיך ומתקדם".