תוכנית ההצערה של JVP: בני 32 ומטה לתפקידים בכירים

קרן ההון סיכון הירושלמית צירפה שלושה עמיתים חדשים, לצד שני אנליסטים: "מקדמים מנהלים צעירים לתפקידי מפתח"

אלכס דיקמן, יוליה קגן, בראל כפיר /  צילום: דניס קפל
אלכס דיקמן, יוליה קגן, בראל כפיר / צילום: דניס קפל

קרן ההון סיכון הירושלמית JVP מרעננת את השורות עם שורת מינויים של צעירות וצעירים לתפקידי עמיתים בכירים (Senior Associate) ואנליסטים.

יוליה קגן (32), בראל כפיר (28) ואלכס דיקמן (32) מונו לתפקיד עמיתים בכירים, ויעבדו עם שותפי הניהול של הקרן בהובלת ההשקעות החדשות של JVP בישראל ובעולם, בדגש על ארה"ב ואירופה, וכן בקידום שותפויות אסטרטגיות עבור חברות הפורטפוליו של הקרן. מייקל אברמס (28) ואלכסנדר דאהן (29), שעלו לישראל לאחרונה, גויסו כאנליסטים.

קגן כבר השתתפה בצוות השקעה של JVP בחברת הראייה הממוחשבת Nanit, שהסתכמה ב-14 מיליון דולר. היא הייתה חלק מצוות ההקמה של ענקית התעופה לוקהיד מרטין בישראל, ולאחר מכן הובילה את הפיתוח העסקי של חברת ליידוס בישראל במכרזי מעבר צה"ל לנגב.

בראל כפיר לקח בהובלת ההשקעה של JVP בחברת הסייבר 1 Touch ובחברת Stellares, הפועלת בתחום טכנולוגיית משאבי האנוש בסן פרנסיסקו ובישראל. לפני כן הוא שירת כקצין ביחידה הטכנולוגית של חיל המודיעין ובמשרד הביטחון, והוביל פרויקטי מחקר ופיתוח בתחום אבטחת המידע והסייבר.

אלכס דיקמן עבד במספר קרנות השקעה גלובליות, והצטרף לתוכנית הרוטציה הניהולית של אמזון. דיקמן יהיה שותף בפעילות JVP בניו יורק, יעסוק באיתור הזדמנויות השקעה חדשות ויתמוך בחברות פורטפוליו בהתפתחות עסקית בארה"ב.

מייסד JVP אראל מרגלית מסר: "אנחנו גאים בכך שמנהלים צעירים מקודמים לתפקידי מפתח בקרן ולוקחים חלק בצמיחה ובבניית האסטרטגיות החדשות שלה". JVP הוקמה ב-1993, גייסה עד היום 1.2 מיליארד דולר והשקיעה ב-120 חברות. הקרן הובילה עשרות אקזיטים ו-12 הנפקות בנאסד"ק.