הנקראות ביותר

הוט מובייל משיקה מותג וירטואלי חדש: נקסט מובייל

המשתמשים יקבלו גישה לתוכן של הוט ● מחיר החבילה: 39 שקל ל-100 ג'יגה בייט או 27 שקל ל-50 ג'יגה

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום: רמי זרנגר
מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין / צילום: רמי זרנגר

מתחרה חדש נוסף בשוק הסלולר: הוט מובייל משיקה מותג וירטואלי נוסף תחת המותג שלה "נקסט". הוט מובייל יוצקת תוכן למותג שייקרא "נקסט מובייל" דרך גישה שהיא תעניק למשתמשים לתוכן הטלוויזיוני שלה.

מחיר החבילה יהיה 39 שקל בחודש למשך שנתיים עם 100 ג'יגה בייט גלישה, והחבילה השנייה תעלה 27 שקל למשך שנתיים ותכלול 50 ג'יגה גלישה.

הוט מובייל הבהירה כי לקוחות שלה שירצו לעבור לתוכנית ישלמו 49 שקל דמי מעבר, ולקוחות חדשים שירצו להצטרף לתוכנית ישלמו עבור הסים 30 שקל בתשלום חד-פעמי. 

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, מסרה: "קבוצת הוט נמצאת כל הזמן צעד אחד לפני כולם וממשיכה להוביל את שוק התקשורת. לפני כשנה וחצי היינו הראשונים להשיק פלטפורמת תוכן דיגיטלית, וכיום אנו הראשונים להשיק הצעה סלולרית משולבת בגישה לספריית תוכן רחבה. אנו גאים להשיק את היום את NEXT mobile, שיציע חבילות סלולר משתלמות המשלבות את הסדרות המובילות מבית הוט".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא הסיפורים הגדולים של השבוע?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות