לא רק אל-על: שלל עיכובים וביטולים בטיסות מנתב"ג הבוקר

הצצה על לוח ה טיסות  בנתב"ג חושפת כי אל-על אינה היחידה, ולא מעט נוסעים ימצאו עצמם מתוסכלים היום בשל ביטולים או עיכובים בטיסות • לפי רשות שדות התעופה, לכל חברה יש את סיבותיה לעיכובים או לביטולים, ולא מדובר בתקלה שמקורה בנמל התעופה

טיסות מבוטלות בנתב"ג / צילום: Siegfried Modola, רויטרס
טיסות מבוטלות בנתב"ג / צילום: Siegfried Modola, רויטרס

לא רק אל-על: כפי שפורסם ב"גלובס", החברה ביטלה את טיסתה המתוכננת למומבאי שאמורה הייתה לצאת היום (ה') בשעות הבוקר, אחרי ביטול טיסתה מניו-יורק אמש וגל ביטולים נוספים בשבועות האחרונים. עם זאת, הצצה על לוח הטיסות בנתב"ג חושפת כי אל-על אינה היחידה, ולא מעט נוסעים ימצאו עצמם מתוסכלים היום בשל ביטולים או עיכובים בטיסות.

לפי רשות שדות התעופה, לכל חברה יש את סיבותיה לעיכובים או לביטולים, כלומר לא מדובר בתקלה שמקורה בנמל התעופה.

טיסת יונייטד לסן פרנסיסקו צפויה להמריא ב-11:30 - במקום בשעה המקורית שלה, 01:00 אמש, כלומר איחור של 12 שעות. השבוע ביטלה החברה טיסה לניוארק, כשלפי נימוקיה הביטול נגרם לאור "בעיית מזג-אוויר ששיתקה את השדה, והצוות 'נשרף' (כלומר לאור השעות שחלפו לא יכול היה עוד לעבוד בטיסה)". הנוסעים בטיסה זו עוכבו למשך יותר מ-8 שעות.

בפעם השנייה השבוע טיסת וולינג צפויה להמריא באיחור משמעותי: הטיסה היום לרומא צפויה להמריא ב-15:00 במקום בשעה 7:50 בבוקר (מדובר בטיסת קוד שייר עם איבריה).

בין העיכובים המשמעותיים גם טיסות של ישראייר: כך למשל טיסת החברה לקוס, שהייתה אמורה להמריא בשעה 8:20 בבוקר, צפויה להמריא בשעה 12:50. טיסה אחרת לבלגרד, שהייתה אמורה להמריא בשעה 13:45, צפויה להמריא רק בשעה 18:30. נוסעי ישראייר בטיסה לסוצ'י ימריאו בעיכוב של 3 שעות, כאשר במקום בשעה 19:30 הטיסה תמריא ככל הנראה בשעה 22:30.

אירופלוט מצידה ביטלה היום את טיסתה למוסקבה שתוכננה להמריא לשעה 15:00.