פייסבוק הודיעה כי היא בוחנת פיצ'ר חדש, שיאפשר להסתיר מהפיד באופן זמני פוסטים שמכילים מילות מפתח לבחירת המשתמשים. הפיצ'ר שוחרר עבור מספר מצומצם של משתמשים נכון לעכשיו, ויופיע בתפריט שנגלה לאחר לחיצה על הפינה הימנית העליונה של פוסטים.
הפיצ'ר הוא סוג של Snooze, כלי שפייסבוק שחררה לפני כחצי שנה ומאפשר להסתיר את התוכן מאדם מסוים ל-30 יום. בשונה מה-Snooze שהיה בשימוש עד עכשיו, הפיצ'ר החדש מתמקד בהסתרה של סוג מסוים של תוכן, ולא במי שמפרסם את התוכן, וגם הוא יאפשר הסתרה ל-30 יום.
הפיצ'ר לא מאפשר לבחור מראש את המילים שמשתמש לא רוצה לראות. במקום זאת, הדרך להסתיר פוסטים שמכילים מילה מסוימות היא באמצעות פוסט שמכיל את המילה. כך למשל, אם משתמשים מסוימים לא רוצים לראות פוסטים שמכילים את המילה "מונדיאל", כשיראו פוסט בפיד שלהם שמכיל המילה, יוכלו ללחוץ על הפינה הימנית העליונה של הפוסט ולבחור באפשרות Snooze keywords in this post.
השיטה מעט מסורבלת, ופייסבוק אמרה כי היא שוקלת אפשרויות נוספות לשימוש בפיצ'ר בעתיד. נכון לעכשיו ניתן להשתמש באפשרות הזו רק על פוסטים שמכילים טקסט, ולא ניתן להשתמש בה על מודעות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.