סרטן | פודקאסט

הכירו את החברה שרוצה לרפא את סרטן הקיבה ואת הקרוהן

אמנם היא לא נחשבת חברת פארמה גדולה, אבל רדהיל כבר הספיקה לנהל אופרציה בעצמה של שלושה ניסויי שלב 3, כששתיים מהתרופות האלה הן למחלות שהחולים רק יכולים להתפלל שהתרופות יאושרו • האזינו לפרק הרביעי של הפודקאסט "כיסא מנהלים" עם דרור בן אשר, מנכ"ל רדהיל ביופארמה

בפרק הזה של כיסא מנהלים דיברנו עם דרור בן אשר, מנכ״ל רדהיל ביופארמה.

רדהיל מפתחת מספר תרופות שונות לכל מני מחלות שונות הקשורות למערכת העיכול. שתי התרופות המובילות שלה כרגע הן לקרוהן, מחלה שסובלים ממנה מיליוני אנשים בכל העולם ושמקשה על איכות החיים של החולים, וחיידק ה-H. Pylori, שבין היתר גורם ככל הנראה לסרטן ולאולקוס.

האזינו לפרק:

רדהיל חברה יחסית קטנה בעולם הפארמה. ולמרות זאת היא הצליחה לנהל אופרציה של שלושה ניסויי שלב 3 לשלוש תרופות במקביל - משימה שלרוב חברות מנסות לגלגל העלאה, לענקיות הפארמה השונות.

בחודשים האחרונים המניה של רדהיל תנודתית מאוד, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא שאנחנו מתקרבים למועדים שבהם היא תפרסם את תוצאות הניסויים - כשבאוגוסט היא תדווח על תוצאות ניסוי התרופה לקרוהן וברבעון הרביעי ל-H. Pylori. לכן אפשר לצפות שהרכבת הרים שהמניה עלתה עליה לא תיעצר בשבועות, ואולי אפילו לא בחודשים הקרובים.

בפרק דיברנו גם עם לין טבצ'ניק, חולת קרוהן שהסכימה לספר לנו על האופי שבו המחלה משפיעה על חייה ועל כמה התרופה חשובה.

דרור סיפר לנו אילו עוד תרופות הם מפתחים, כיצד עובדים המנגנונים של התרופות האלה, דיברנו עלך המצב הכספי של החברה וגם קצת על מה הוא למד מכישלון התרופה שפיתחו למיגרנה.

 

להאזנה ליתר הפרקים של "כיסא מנהלים"