חברת PlainID גייסה 11 מיליון דולר בסבב הראשון

החברה פיתחה תשתית הרשאות שנועדה להתחבר הן לפלטפורמה הפנים-ארגונית והן למובייל ולענן

מייסדי plainID / התמונה באדיבות plainID
מייסדי plainID / התמונה באדיבות plainID

חברתPlainID, שפיתחה תשתית לניהול מערך הזהויות וההרשאות בארגונים, גייסה סבב A של 11 מיליון דולר בהובלת קרן Viola Ventures ובהשתתפות Capri ventures, Springtide ו-iAngles.

בעקבות הגיוס הנוכחי, בחברה מקווים להרחיב את פעילות המכירות והשיווק בארה"ב. כנוסף, הם מתכוונים להרחיב את צוות הפיתוח בישראל בכ-10 עובדים.

PlainID הוקמה ב-2015 על ידי אורן אוחיון הראל, שכיהן כסגן מנהל אבטחת מידע של בנק הפועלים, וגל חלמסקי, יועצת בנושא ניהול זהויות והרשאות לארגונים גדולים. החברה פיתחה תשתית הרשאות שנועדה להתחבר הן לפלטפורמה הפנים-ארגונית והן למובייל ולענן. מטרת הפלטפורמה היא לייצר מערכת מרכזית לניהול ההרשאות לכלל המשאבים הארגוניים, שתאפשר מעקב וניהול יעילים של מתן הרשאות.

"תחום ניהול הזהויות וההרשאות בארגונים הולך ונהפך למורכב", מסרו אוחריון הראל וחלמסקי. לדבריהם, זו הסיבה שפתחו את הפלטפורמה. בחברה מספרים שהפתרון שלהם מאפשר ניהול של ההרשאות על ידי מנהלים ברגונים, גם ללא ידע טכני, ולמנוע גישה למשאבים שנמצאים בסכנה בזמן אמת.

עמרי בן דוד, שותף בקרן ויולה ונצ'רס אמר על ההשקעה כי "בעידן בו ארגונים מחדירים יותר ויותר מנגנוני אוטומציה, מעבירים פעילות לענן ומרחיבים את היקף האפליקציות שניתן לנהל באמצעות המובייל, הפתרונות הקיימים בשוק כבר אינם מספקים".

תעודת זהות:

הקמה: 2015

מייסדים: אורן אוחיון הראל (מנכ"ל החברה), וגל חלמסקי

סה"כ גיוסים: 13 מיליון דולר בסבב סיד של 2 מיליון וסבב A של 11 מיליון.

משקיעות בולטות: קרן Viola Ventures Capri ventures, Springtide ו-iAngles.

החברה מעסיקה 25, 20 מתוכם עובדים ממשרדיה בתל אביב.