הנקראות ביותר

התאגיד הציע לדרוקר לעבור אליו מערוץ 10 עם "המקור"

בין היתר נבדקה האפשרות שהתוכנית תופק בהפקה פרטית של רביב דרוקר, אך כרגע נראה כי אין מגעים מתקדמים בעניין ● דרוקר: "אני לא עוזב את ערוץ 10" ● תאגיד השידור: "אנחנו לא מגיבים בנושא"

רביב דרוקר, עיתונאי "המקור" / צילום: תמר מצפי
רביב דרוקר, עיתונאי "המקור" / צילום: תמר מצפי

על רקע המיזוג המתקרב בין ערוץ 10 ורשת, מתעוררות שאלות סביב גורלן של תוכניות רבות המזוהות זה שנים עם ערוץ 10, וחלק מהטאלנטים הבכירים של הערוץ זוכים להתעניינות - בעיקר מצד תאגיד השידור הציבורי "כאן", שכידוע יושב על משבצת דומה לקו שאפיין עד כה את ערוץ 10.

ל"גלובס" נודע כי בשבועות האחרונים מחזרים בתאגיד בין היתר אחרי רביב דרוקר, אחד העיתונאים והטאלנטים הבולטים ביותר והמזוהים ביותר עם ערוץ 10, כשעל השולחן עלתה גם ההצעה שהוא ימשיך להגיש את תוכנית התחקירים "המקור", שמשודרת בערוץ 10 כבר כמעט עשור.

רובן המוחלט של התוכניות שמשודרות בתאגיד מופקות על-ידי חברות הפקה חיצוניות, ובמסגרת השיחות נידונה גם האפשרות שבעת שידורה בערוץ הציבורי התוכנית תופק על-ידי חברת ההפקות של דרוקר.

יחד עם זאת, ככל הידוע, כרגע לא מתקיימים מגעים מתקדמים בנושא. דרוקר מסר ל"גלובס": "אני לא עוזב את ערוץ 10". מהתאגיד נמסר: "אנחנו לא מגיבים בנושא".

בתוך כך, ביום חמישי הכריזו עובדי ערוץ 10 על סכסוך עבודה, שיאפשר להם להתחיל לנקוט צעדים ארגוניים בעוד כשבועיים. מדובר בכ-200 עובדי הערוץ - העיתונאים בחדשות 10 מאוגדים בנפרד - שהתאגדו לאחרונה בהסתדרות על רקע ההסכם למיזוג.

בהודעה של ההסתדרות נכתב כי "העילות לסכסוך נוגעות להחלטה החד-צדדית על מיזוג ערוץ 10 עם רשת, מהלך אשר ישפיע על העובדים ועלול להביא לפיטורים רחבי-היקף". עוד נכתב כי "נציגות העובדים מלינה על כך שהנהלת ערוץ 10 מתנהלת בחוסר תום-לב בכל הנוגע לקידום מהלך המיזוג, ללא הידברות ועדכון ההסתדרות והעובדים". העובדים גם מוחים על כך ש"הם עודכנו בדבר אישור המיזוג דרך אמצעי התקשורת". 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות