T.Rowe Price מנצלת השיא במניית Wix למכור חלק מהחזקתה

בעקבות המכירות בחודשים האחרונים ירדה החזקתה של חברת ההשקעות מ-14.1% ל-9.6%, לאחר שבסוף פברואר הייתה בעלת המניות הגדולה ב-Wix

אבישי אברהמי / צילום: תמר מצפי
אבישי אברהמי / צילום: תמר מצפי

אחת המשקיעות הוותיקות בחברת האינטרנט Wix  ניצלה את הגאות האחרונה במחיר המניה ומכרה חלק מהמניות שהיו ברשותה. T.Rowe Price, חברת השקעות אמריקאית, הפכה לבעלת עניין ב-Wix כשרכשה מניות במסגרת ההנפקה הראשונית של החברה הישראלית בסוף 2013, ולאחר שמכרה חלק מההחזקות במהלך 2014, בשנים שלאחר מכן היא הגדילה את החזקותיה בהתמדה.

בדיווח הקודם, בסוף פברואר, החזיקה T.Rowe ב-14.1% מהון המניות של Wix והייתה בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה. מדיווח שהעבירה החברה אתמול ל-SEC, רשות ניירות הערך של ארה"ב, עולה כי היא מכרה 31.5% מהמניות שהיו ברשותה בחודשים האחרונים, וכי נכון לסוף יוני היא מחזיקה ב-9.6% ממניות Wix. השווי הנוכחי של החזקת T.Row בחברה עומד על 472 מיליון דולר. בהתבסס על המחיר הממוצע של מניית Wix בחודשים האחרונים, ניתן להעריך ש-T.Rowe מכרה מניות בהיקף כולל של מעל 180 מיליון דולר.

מניית wix
 מניית wix

מניית Wix עלתה בתקופה שבין שני הדיווחים בכ-34%. במהלך השנה האחרונה הוסיפה המניה לערכה 50%, ולאחר שבחודש האחרון הגיעה לשיא של מעל 107 דולר, נחלשה מעט מניית Wix וכעת היא נסחרת במחיר של כ-104 דולר, שמשקף לחברה שווי של 4.9 מיליארד דולר.

Wix, שהוקמה ומנוהלת על-ידי אבישי אברהמי, מספקת פלטפורמה לבניית אתרי אינטרנט וניהולם בקלות. לאחרונה השלימה החברה גיוס של 385 מיליון דולר באג"ח להמרה.

החברה תפרסם את דוחותיה לרבעון השני ב-25 ביולי, ואנליסטים מצפים שתציג הכנסות של כ-145 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP של 15 סנט למניה.