דירוג Skytrax חושף: זוהי חברת התעופה הטובה בעולם

סינגפור איירליינס היא חברת התעופה הטובה ביותר לפי דירוג Skytrax, לאחר שהדיחה את קטאר איירווייז מהמקום הראשון בו דורגה בשנה שעברה

סינגפור איירליינס היא חברת התעופה הטובה ביותר לפי דירוג Skytrax, לאחר שהדיחה את קטאר איירווייז מהמקום הראשון בו דורגה בשנה שעברה. קטאר יורדת כעת למקום השני.

במקום השלישי דורגה החברה היפנית המצוינת ANA (אול ניפון איירווייז); רביעית היא אמירייטס; חברת התעופה הטאיוואנית Eva במקום החמישי; ולמקום השישי הגיעה הנציגה היחידה שפועלת כיום בישראל, קתאי פסיפיק, המפעילה טיסות ישירות להונג-קונג, אשר ירדה מהמקום החמישי בו דורגה בשנה שעברה.

הקהל הישראלי עשוי להתבשר בקרוב גם על הגעת סינגפור איירליינס לישראל בעקבות גישושים שהחברה מבצעת. יש להניח שאם יתאפשר לה להפעיל טיסות במסלול מקוצר בדומה לאייר אינדיה מעל סעודיה, הדבר יקרב את סינגפור איירליינס לשוק הישראלי עוד יותר.

לופטהנזה היא החברה האירופית המובילה בדירוג, כשהיא מתברגת למקום השביעי בדומה לשנה שעברה; ואחריה חוזרים לחברות התעופה ממדינות אסיה עם היינאן איירליינס, שפועלת מישראל למספר יעדים בסין ובשבוע הבא אף תשיק קו לגאוונז'ו.

מבין החברות הפועלות מישראל, סוויס דורגה במקום ה-12 ושיפרה את מיקומה מהמקום ה-14; אוסטריאן איירליינס במקום ה-17; טורקיש איירליינס דורגה במקום ה-18, 6 מקומות נמוך מהמקום בו דורגה בשנת 2017; חברת KLM במקום ה-19; חברת התעופה הרוסית אירופלוט במקום ה-23, שיפור של 7 מקומות ביחס לשנה שעברה. בריטיש איירווייז מדורגת רק במקום ה-31 - אולם מבחינתה מדובר בשיפור 'היות שב-2017 היא דורגה במקום ה-40.

גם חברות לואו קוסט מדורגות בדירוג הכולל - כך למשל איזי ג'ט דורגה במקום ה-43 וריאנאייר במקום ה-64. בדירוג שכולל רק חברות לואו קוסט מובילה אייראסיה, שנייה היא חברת נורוויג'ן, ושלישית ממוקמת איזי ג'ט. [

נציין כי ברחבי בעולם פועלות כ-380 חברות תעופה.