יתמקד במשפחתו: מנכ"ל סטארט-אפ המשלוחים Bringg עוזב

בשלב זה כהן יוחלף על ידי מנהל הטכנולוגיות והמייסד השותף בחברה ליאור שיאון • ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל חדש עומד להתמנות לסטארט-אפ בקרוב

רענן כהן / צילום: איל יצהר
רענן כהן / צילום: איל יצהר

רענן כהן, מנכ"ל ומייסד שותף בסטארט-אפ המשלוחים Bringg הודיע במפתיע על עזיבת התפקיד. בשלב זה הוא הוחלף על ידי מנהל הטכנולוגיות והמייסד השותף ליאור שיאון ואולם ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל חדש עומד להתמנות לתפקיד בקרוב. באחרונה נפוצו שמועות על מתיחות במועצת המנהלים שהגיעה אף להתפרצות צעקות לפני מספר חודשים ואולם בחברה מכחישים כל קשר בין האירוע לבין פרישת המנכ"ל.

גורמים בחברה מסרו כי רענן כהן ביקש לפרוש כדי לבלות זמן עם המשפחה אחרי 15 שנה רצופות של התמקדות בחברה. דובר החברה מסר בתגובה: "רענן כהן, המייסד השותף בברינג, הודיע על עזיבתו את תפקיד המנכ"ל כדי להתמקד בעניינים שאינם בתחום העסקים. ברינג התייצבה כמובילה ברורה של שוק לוגיסטיקת ההובלות הצומח במהירות. במהלך חמש השנים האחרונות החברה בנתה בסיס לקוחות עבור ארגונים מרכזיים ביותר מ-55 מדינות, בהם מותגים ידועים. מספר העובדים בחברה גדל ל-100 בניו יורק, תל אביב, שיקאגו ולונדון".

ליאור שיאון הגיב: "ההצלחה של ברינג ומסלול הגידול המהיר שלה לא היו מצליחים לולא החזון והמנהיגות של רענן במהלך חמש השנים האחרונות. הוא יחסר לכולנו ואנחנו מאחלים לו הצלחה רבה ביוזמות עתידיות".

רענן כהן הקים בעבר את חברת התקשורת למובייל MobileMax וליאור שיאון שימש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של גט טקסי. ב-2013 הם הקימו את bringg שביקשה לאפשר יכולות UBER לעסקים בתחומי מכירות ושירות. הפלטפורמה של ברינג משמשת בין השאר למשלוחי אוכל, סחר אלקטרוני והובלת תרופות בארה"ב. החברה גייסה עד כה 30 מיליון דולר כשבין המשקיעים קרן Aleph, איתוראן, קוקה קולה, ,Salesforce Ventures Cambridge Capital ו-Pereg Ventures , והאנג'לים ד"ר שמואל חרל"פ ואייל עופר.