פרויקט תמ"א 38 בחולון: 2.5 קומות ושמונה דירות חדשות

בניין ובו 9 דירות יחוזק מפני רעידות אדמה, והיזם יוכל לבנות 7 דירות נוספות

אחד העם 58 חולון / צילום והדמיה: קבוצת דוד אזולאי
אחד העם 58 חולון / צילום והדמיה: קבוצת דוד אזולאי

סיפור בעלי הדירות

בעלת דירה בבניין וחברת ועד הדיירים בבניין מספרת: "נעשה ניסיון לקדם פרויקט לפני כמה שנים שלא צלח. מאוחר יותר, כשעברתי לבניין, נכנסתי גם אני והדברים התקדמו. לפרויקט היו קצת חבלי לידה קשים, בין היתר בגלל העירייה. אני חושבת שכל מי שמקדם פרויקט כזה בבניין המגורים שלו חייב להיות עם אצבע על הדופק כל הזמן, להיות מעורב וגם לדעת ללכת לדחוף וללחוץ כשצריך. זה לא קל לגור בזמן הבנייה. במיוחד עם ילדים בבית. אבל עוברים את זה. אני רואה בזה ירידה לצורך עלייה ואני חושבת שזה שווה את התמורה שנקבל אחר-כך. זו תקופה קשה אבל היא עוברת".

התמורה ליזם

מדובר בפרויקט תמ"א 38 במסלול תוספת קומות וחיזוק הבניין הישן. במסגרת הפרויקט יתווספו 2.5 קומות חדשות שיכללו 7 דירות וכן דירת גן אחת שהיזם יוכל למכור.

התמורה לבעלי הדירות 

חיזוק הבניין הישן מפני רעידות אדמה. הדיירים מקבלים ממ"ד, מרפסת ותוספת של 4 מ"ר לשטח הדירה, ובסך-הכול תוספת של 25 מ"ר. בבניין תותקן מעלית והוא יחופה בחיפוי אבן חיצוני.

חניה

אין שינוי במצב החניות. לחלק מהדיירים הקיימים יש חניה, והיא תישאר, לחלק אין ולא תהיה, לדירות החדשות לא תהיה חניה.

לו"ז 

כל בעלי הדירות בבניין חתמו על הסכמה לביצוע הפרויקט. היתר בנייה התקבל באוגוסט 2017. הבנייה החלה ונמצאת בשלב סיום שלד, עבודות גמר בדירות וחיפוי אבן מחוף למבנה. צפי סיום עבודות ואכלוס - אוגוסט 2019. 

אחד העם 58 חולון / צילום והדמיה: קבוצת דוד אזולאי
 אחד העם 58 חולון / צילום והדמיה: קבוצת דוד אזולאי

מיקום: רחוב אחד במאי 58 במערב העיר חולון

המצב הקיים: בניין בן שלוש קומות שנבנה בשנות ה-70, כולל 9 דירות בנות 4 חדרים בשטח כ-90 מ"ר. בבניין אין מעלית ויש חניה רק לחלק מהדירות.

היזם וקבלן הביצוע: קבוצת דוד אזולאי

אדריכל: הוגו רוזנפלד