ד"ר פישר החלה לייצא לקפריסין את המותג "אולטרסול"

בחברה מעריכים כי היקף המכירות שלה בקפריסין צפוי לעמוד על כמיליון שקל בשנה

מוצרי אולטרסול של דר פישר/ צילום:יעל האן
מוצרי אולטרסול של דר פישר/ צילום:יעל האן

חברת מוצרי הטואלטיקה והפרמצבטיקה ד"ר פישר החלה לייצא לקפריסין את מותג ההגנה משמש "אולטרסול" - כך נודע ל"גלובס". בחברה מעריכים כי היקף המכירות שלה במדינה צפוי לעמוד על כמיליון שקל בשנה.

השוק הקפריסאי הוא שוק מורכב שבו החברה תידרש להתמודד עם מתחרים בינלאומיים גדולים, והוא כולל את קהל היעד המקומי לצד פוטנציאל שוק גדול של תיירים מאירופה ומדינות אחרות, וכמובן מישראל.

הגברת היצוא מתאפשרת גם בזכות המפעל החדש שהקימה החברה לפני כ-4 שנים באזור התעשייה קדמת גליל בהשקעה של כ-40 מיליון שקל. 

תשלובת ד"ר פישר החלה לפני כמה שנים לשווק את מוצריה בקפריסין, החל ממוצרי התינוקות והילדים, כמו גם סדרת סרקל ומוצרים נוספים, והפכה בקטגוריית הילדים למובילת השוק. בנוסף מייצאת החברה מאות מוצרים למדינות רבות באירופה, ארה"ב, אמריקה הלטינית ואוסטרליה.

כמו כן, בינואר 2014 פתחה החברה חנות ייעודית באמזון, באמצעותה נמכרים מוצרים דוגמת אייקר, סרקל, מוצרי תינוקות, סדרת ליקופן וערכות ספא. 

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988