אטרקצ'י רכש מניות אאורה שבשליטתו ביותר מ-100 א' ש'

אטרקצ'י ביצע מאז אמצע חודש יולי כמה עסקאות של כמה עשרות אלפי שקלים, ורכש בבורסה ממניות החברה במחירים שעמדו על קצת יותר מ-2 שקלים למניה

יעקב אטרקצ'י / צילום: איל יצהר
יעקב אטרקצ'י / צילום: איל יצהר

יעקב אטרקצ'י, בעל השליטה ומנכ"ל חברת הנדל"ן אאורה, השקיע בשבועות האחרונים יותר מ-100 אלף שקל ברכישת מניות החברה בה הוא מחזיק. מעדכון שפרסמה אאורה בנושא עולה כי אטרקצ'י ביצע מאז אמצע חודש יולי כמה עסקאות של כמה עשרות אלפי שקלים, ורכש בבורסה ממניות החברה במחירים שעמדו על קצת יותר מ-2 שקלים למניה - דומה לשוויה בבורסה.

עיקר פעילותה של אאורה  מתרכז בייזום ובנייה של נדל"ן למגורים בישראל, ומנייתה איבדה מתחילת השנה יותר מ-20% מערכה והיא נסחרת בשווי נוכחי של כ-420 מיליון שקל. החזקותיו של אטרקצ'י בחברה עומדות על כ-60%.

באחרונה עלתה אאורה לכותרות כשלקראת מועד אסיפת בעלי המניות שלה החליטה להוריד מסדר היום של אסיפת בעלי המניות שלה את הסעיף המסדיר את התקשרותה של אאורה עם משרד עורכי הדין סיגל אטרקצ'י, בת זוגו של בעל השליטה, ולדחות קבלת החלטה בנושא. באאורה ציינו כי החברה פועלת "לעדכון מתווה ההתקשרות עם משרד אטרקצ'י אשר יוסכם עם הגופים המוסדיים וחברת הייעוץ אנטרופי תוך תיאום הדיווח עם רשות ניירות ערך".

המשרד של סיגל אטרקצ'י היה אחראי בשנים האחרונות על חתימת החוזים מול רוכשי הדירות של אאורה - עיסוק שהניב לו הכנסות בהיקף של כ-20 מיליון שקל בשנים 2015-2017.

בפעילות השוטפת, בתחילת השבוע עדכנה אאורה על קבלת חזקה על קרקע במרכז חדרה עליה מתוכננת הקמת פרויקט פינוי בינוי.