אחרי הנפילה: "האח הגדול" חוזרת להוביל את טבלת הרייטינג

"נינג'ה ישראל" הגיעה ל-16.1% רייטינג ו-495 אלף צופים • אביב או אייל של קשת ממשיכה גם השבוע להציג נתוני רייטינג לא מזהירים ביחס לציפיות

מנחי האח הגדול עופר שכטר לירון וימן ואסי ישראלוב / צילום: :מיכה לובטון
מנחי האח הגדול עופר שכטר לירון וימן ואסי ישראלוב / צילום: :מיכה לובטון

שבוע לאחר שהתוכנית "האח הגדול" של רשת רשמה את הנתון הנמוך ביותר מאז תחילת העונה (14.4%), השבוע היא מתאוששת מחדש ומובילה את טבלת התוכניות הנצפות. תוכנית ההדחה ששודרה ביום רביעי שעבר רשמה רייטינג של 18.8%, והתוכנית הרגילה ששודרה בשבת רשמה נתון דומה של 18%. בין שאר התוכניות האחרות שממלאות את לב הפריים-טיים לא נרשמו הבדלים מאוד דרמטיים: "נינג'ה ישראל" הגיעה ל-16.1% רייטינג, ו"אביב או אייל" ל-15.8%. 

לאח הגדול יש אמנם רייטינג גבוה מזה של נינג'ה ישראל, אך מבחינת הפערים במספר הצופים הדרמה הרבה יותר קטנה: בתוכנית ההדחה של האח הגדול צפו 510 אלף צופים, ובנינג'ה ישראל צפו 495 אלף. כך שלמרות הפער בנקודות הרייטינג, הפער בכמות הצופים הוא יותר קטן.

אם רשת יכולה להתהדר השבוע בכך ששתי התוכניות הראשונות בטבלה הן שלה, קשת יכולה להיות מרוצה מכך שהיא אחראית על יותר תוכניות בטבלה. שש תכניות מבין עשר המובילות הן של קשת. נינג'ה ישראל, בין אריזונה לנס ציונה (שכבר שבוע שני שומרת על רייטינג נאה של 15.9%) ואביב או אייל שממשיכה להציג נתוני רייטינג לא מזהירים ביחס לציפיות. התוכנית ששודרה בשלישי רשמה רייטינג סביר של 15.8%, אבל התוכנית ביום שני הגיעה לרייטינג נמוך במיוחד של 11.9%. 

רייטינג
 רייטינג