בזכות קניות אונליין: צפי למסירת 4.7 מיליון חבילות באוגוסט

בדואר ישראל מעריכים שחודש אוגוסט יסתיים עם גידול של 10% במספר החבילות וגידול של כ-30% במשקל החבילות, כלומר באופי המוצרים שאנחנו קונים באתרי הסחר המקוונים

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל / צילום: תמר מצפי
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל / צילום: תמר מצפי

לא מפסיקים לקנות (אונליין): בדואר ישראל מעריכים שחודש אוגוסט יסתיים עם גידול של 10% במספר החבילות וגידול של כ-30% במשקל החבילות, כלומר באופי המוצרים שאנחנו קונים באתרי הסחר המקוונים. סה"כ מעריכים כי יימסרו כ-4.7 מיליון חבילות במשקל כולל של 950 טון זאת לעומת 4.2 מיליון חבילות שחולקו באוגוסט בשנה שעברה במשקל כולל של 700 טון.

מה קונים? דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "מתחילת חודש יולי אנו רואים גידול בכמות החבילות שהוזמנו על ידי הצרכנים בארץ, מגמה שממשיכה גם לתוך אוגוסט. אנו מייחסים זאת לחגי תשרי שחלים השנה מוקדם, תקופה בה יותר אנשים קונים בגדים לחג, כלי בית ומתנות. בספטמבר מתחילה עונת מעבר ואנו רואים שהאתרים הבינלאומיים החלו להציע בגדים ארוכים. בנוסף הפריים דיי של אמזון ומבצעי אתרי הסחר המקוון וההזמנות סביב החזרה לבית הספר סייעו בגידול בהזמנות. השנה אנו צופים גידול משמעותי בהזמנת פריטים גדולים וכבדים יותר מול אוגוסט שעבר כמו שמיכות מעבר, סירים וכלי בית, מתנות, כריות ועוד".

מה שנותר לקוות הוא שהחבילות גם יימסרו במועד, או לפני החג למי שקנה פריטים נחוצים. לפי גולדשטיין בדואר נערכים לטיפול בהזמנות לנוכח המיעוט בימי עבודה בחודש ספטמבר בין היתר עם מיון החבילות גם בימי שישי, בערבי חג ומוצאי שבת וחג, תגבור ההיסעים ליחידות ועוד

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988