הנקראות ביותר

התחרות בקו לסין מתחממת: סצ'ואן איירליינס בדרך לנתב"ג

חברת התעופה הסינית חונכת קו ישיר מצ'נגדו בירת חבל סצ'ואן לתל אביב, ובכך מספר חברות התעופה שמפעילות קווים ישירים בין תל אביב לסין יגדל לשלוש יחד עם אל על והיינאן שכבר מפעילה טיסות לחמישה יעדים

מטוס של חברת התעופה הסינית סצ'ואן איירליינס / צילום: יחצ
מטוס של חברת התעופה הסינית סצ'ואן איירליינס / צילום: יחצ

התחרות בקו לסין מתחממת: חברת התעופה סצ'ואן איירליינס מוסיפה את תל אביב. לרשת הטיסות העולמית שלה כשבעוד פחות מחודש, ב-26 בספטמבר, היא חונכת קו ישיר מצ'נגדו בירת חבל סצ'ואן לתל אביב. הקו יפעל במתכונת של שתי טיסות שבועיות. החברה מציעה גימיק מעניין לפיו הנוסעים יכולים להמשיך בטיסת המשך מצ'נגדו לבייג'ינג, שנגחאי וגואנגז'ו ללא תוספת תשלום. מחירי הכרטיסים יתחילו ב-600 דולר למחלקת תיירים ומ-1,400 דולר למחלקת עסקים. החברה מיוצגת בישראל ע"י טל תעופה

הטיסות תופעלנה במטוסי איירבוס 330A ובהמשך במטוסי ה- A350 של איירבוס. חלק ממטוסי החברה מעוצבים בצורה ססגונית וצבעונית כשהם מאויירים בלוגו דובי הפנדה של החברה. משך הטיסה: 8 שעות ו-20 דקות. הטיסות יצאו פעמים בשבוע, בימי ראשון ורביעי. הטיסה תמריא מתל אביב בשעה 15:35 ותנחת בצ'נגדו בשעה 06:00 ביום שלמחרת. ההמראה חזרה מצ'נגדו בשעה 02:15 ונחיתה בתל אביב בשעה 07:35 בבוקר של אותו יום. בקו לתל אביב יוצעו 277 מושבים במחלקת תיירים ו-24 מושבים במחלקת עסקים.

החברה תקבל ממשרד התיירות מענק שנתי של 500 אלף יורו על הפעלת הקו מיעד חדש. מענק זה מוענק לחברות תעופה שמפעילות טיסות מיעדים חדשים, שמשרד התיירות מגדיר אותם כבעלי פוטנציאל להכניס תיירים לישראל. שר התיירות יריב לוין, שביקר לפני שנה בצ'נגדו, בירת חבל סיצ'ואן, ויזם את הפגישה הראשונה עם מנכ"ל סיצ'ואן איירליינס מסר כי "אני שמח שמאמצינו נושאים פרי והחברה החליטה להכריז על פתיחת הקו בין צ'נגדו לבין תל אביב. הקו הזה, הרביעי מסין, מצטרף לפתיחתם של קווים רבים לישראל בעקבות נהלי התעופה שיזמנו במשרד התיירות. זוהי הבעת אמון גדולה במוצר התיירותי הישראלי והוכחה נוספת להצלחת מדיניות השיווק של המשרד. אני משוכנע כי פתיחת הקו החדש של סיצ'ואן מצ'נגדו, תביא לגידול נוסף ולשיאים חדשים בתיירות הנכנסת לישראל".

מבט למחלקת התיירים של סצ'ואן איירליינס / צילום: יחצ

גדעון טהלר מנכ"ל טל תעופה התייחס לגידול בהיקף תנועת הנוסעים בין תל אביב לסין "הן מצד אנשי עסקים והן מצד המטיילים לסין והמזרח הרחוק. בחברה צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות התיירים שיגיעו מאסיה לישראל אך גם מצפים לראות יותר עלייה בכמות המשפחות והמטיילים המגיעים מישראל לסין ולמזרח הרחוק".

בכך מספר חברות התעופה שמפעילות קווים ישירים בין תל אביב לסין יגדל לשלוש: אל על, היינאן שכבר מפעילה טיסות לחמישה יעדים וכעת סצ'ואן איירליינס.

סצ'ואן איירליינס נוסדה ב-1986, רשת הטיסות שלה כוללת מעל ל -270 יעדים פנים ארציים ובין לאומיים. צי המטוסים של החברה כולל 130 מטוסי איירבס ועד סוף 2020 יתווספו עוד כ-50 מטוסים חדשים לחברה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות