וול סטריט ממשיכה לשבור שיאים; מניות הטק הובילו

נאסד"ק ו-S&P 500 המשיכו לטפס מעלה בהובלת אמזון, אלפאבית ואפל • נעילה חיובית באירופה • שרת החוץ של קנדה הגיעה לוושינגטון על מנת להתחיל את הדיונים על עתיד NAFTA

סוחרים בבורסת ניו יורק. /  צילום: רויטרס Brendan McDermid -
סוחרים בבורסת ניו יורק. / צילום: רויטרס Brendan McDermid -

יום המסחר בבורסות ארה"ב נסגר בשבירת שיאים. מדדי דאו ג'ונס  נאסד"ק  ו-S&P 500  המשיכו לעלות לקראת סיום המסחר, ומדד הנאסד"ק הגיע ל- 2914.04 נקודות, עלייה של 1%. S&P 500 הוסיף לערכו 0.6%. שני המדדים נסגרו בשיא רביעי ברציפות. 

מניות הטכנולוגיה הובילו את מדדי הנאסד"ק ו-S&P 500, עם מניות אמזון , אלפאבית  ואפל  בראש העליות. מחיר הנפט עומד בסיום המסחר על כמעט 70 דולר לחבית. 

המסחר באירופה הסתיים במגמה חיובית, ואילו המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת. 

 

ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו ונשיא ארה"ב דונלד טראמפ הביעו היום אופטימיות באשר להסכמי הסחר עם מקסיקו, שייתכן שייחתמו עד יום שישי.  

אתמול (ג'), שרת החוץ של קנדה, כריסטיה פרילנד, הגיעה לוושינגטון על מנת להתחיל את הדיונים על עתיד NAFTA. השרה נחתה בוושינגטון לאחר שארה"ב ומקסיקו הסכימו על הסכם סחר מחודש. 

בתוך כך, דונלד טראמפ ממשיך לאיים על ענקיות הטכנולוגיה. אתמול בערב שיגר נשיא ארה"ב אזהרה כלפי ענקיות הטכנולוגיה, לאחר שהאשים אותן בתקופה האחרונה בצנזורה והשתקת דעות קונסרבטיביות. טראמפ אמר לכתבים כי "אני חושב שגוגל מנצלת את היתרון שלה נגד הרבה אנשים וזה דבר מאוד רציני, והאשמה מאוד רצינית. אני חושב שמה שגוגל ואחרות עושות - אם תסתכלו על מה שקורה בטוויטר , ובפייסבוק - כדאי שהן יזהרו כי הן לא יכולות לעשות את זה לאנשים". מניות טוויטר , פייסבוק  וחברת האם של גוגל, אלפאבית , הגיבו אתמול בירידות קלות. 

מניות אמזון  עולה במסחר לאחר בנק ההשקעות מרגון סטנלי העלאה את מחיר המטרה של המניה. גם מניית אלפאבית  עולה אחרי שהבנק העלאה את מחיר המטרה של המניה. 

בגזרת המאקרו מתפרסמים היום מספר נתונים: נתון התמ"ג המקדים לרבעון השני עומד על 4.2% לעומת צפי ל-4%; מלאי חביות הנפט, שצפוי לעמוד על מינוס 0.7 מיליון חביות; ושינוי במספר הבתים בארה"ב שממתינים למכירה, שצפוי לעלות ב-0.3%.

בראון פורמן , American Eagle Outfitters,  סיילספורס.קום  ו-PVH  יהיו בין החברות שיפרסמו את דוחות הרבעון השני. 

קמהדע  הודיעה היום כי כתוצאה מן השביתה שנערכה במפעל, היא אינה מאשרת כרגע את התחזיות ל-2018. החברה מסרה כי היא עדיין מכוונת לעמוד בתחזיות ל-2018, להכנסות של 116-120 מיליון דולר, אולם לא יכולה להבטיח שתעמוד בהן. לכן, החברה מעדיפה להתחייב להכנסות בהיקף 102-108 מיליון דולר.