חברת שירותי הענן Zadara הודיעה על גיוס 25 מיליון דולר

סך הגיוסים של החברה ביחד עם גיוס זה מסתכמים ב-60 מיליון דולר • נלסון נחום, מנכ"ל ומייסד שותף: ההשקעה החדשה תומכת בחזוננו ומסייעת לנו לספק ללקוח פתרונות אחסון דאטה לאנטרפרייז ברמה גבוהה

חברת שירותי הענן Zadara הודיעה על גיוס 25 מיליון דולר בהובלת קרן IGP ובהשתתפות משקיעים קיימים. סך הגיוסים של החברה ביחד עם גיוס זה מסתכמים ב-60 מיליון דולר. זו היא ההשקעה הראשונה של קרן IGP II, שלפני חודשיים הודיעה על סגירה ראשונה של 230 מיליון דולר.

זדרה מתכננת להשתמש בהשקעה על מנת להאיץ את צמיחתה ולהרחיב את צוות המכירות הבינלאומי ואת צוותי הפיתוח וההנדסה, כמו גם את ערוץ ספקי השירות השותפים שלה. בנוסף יסייעו הכספים לחברה לפתח את שירותיה המתמקדים בביטול הסיכונים הטכניים, התפעוליים והכלכליים הקשורים באחסון וניהול דאטה ברמת האנטרפרייז.

חברת זדרה מפתחת מערכת המאפשרת לספק שירותי אחסון מידע בענן בסיכון. החברה מסייעת לארגונים לנטרל את הסיכונים הטכניים, התפעוליים והכלכליים הקשורים באחסון דאטה ברמת אנטרפרייז, באמצעות אספקת פתרונות אחסון דאטה מובילים כשירות מנוהל לחלוטין, עם הבטחה של עם הבטחה של 100% פעילות תקינה ותמחור מבוסס צריכה.על פי מודל התמחור מבוסס השימוש של החברה, הלקוחות משלמים רק על האחסון אותו הם צורכים בפועל, מה שאומר שהם יכולים לבחון את קיבולת השימוש שלהם ובהתאם לכך לבצע התאמות אישיות.

נלסון נחום, מנכ"ל ומייסד שותף בזדרה, אמר: "זדרה מחויבת לספק שירותי אחסון מידע בענן בסיכון אפסי. ההשקעה החדשה תומכת בחזוננו ומסייעת לנו לספק ללקוח פתרונות אחסון דאטה לאנטרפרייז ברמה גבוהה, כמו מוצר הפלאש החדש שלנו עם דחיסת דאטה ומניעת כפילויות - כשירות מנוהל לגמרי, עם הבטחה של 100% פעילות תקינה ותמחור מבוסס צריכה".

משה ליכטמן, שותף מייסד בקרן הצמיחה IGP אמר: "התרשמנו מצוות המייסדים של זדרה ומהישגיו המרשימים בבניית עסקים חדשניים בשוק האחסון בשני העשורים האחרונים. פלטפורמת האחסון מבוססת הצריכה של זדרה מציעה לארגונים את הטוב בשני העולמות - כלכלת ענן וגמישות בשילוב עם ביצועי אחסון מקומיים ושליטה. הלקוחות של זדרה ושותפיה נלהבים ביותר מהטכנולוגיה שלה והצעת הערך שהיא מציעה ואנו נרגשים לתמוך בהם במסע שלהם".