חיזוק לקבוצת בסט: יורם קרן מונה למנהל פיתוח עסקי

וגם: טל הפלינג מונתה לדירקטורית באופל בלאנס

יורם קרן / צילום: איל יצהר
יורם קרן / צילום: איל יצהר

יורם קרן, לשעבר מנכ"ל קרדן נדל"ן, מונה למנהל פיתוח עסקי בקבוצת בסט. לטובת התפקיד החדש, התפטר לאחרונה קרן מתפקידו כדירקטור חיצוני באזורים.

במסגרת תפקידו יהיה אחראי על פיתוח היזמות בקבוצה, כולל פרויקטים בתחום המגורים, תעסוקה ומסחר. בין היתר כיהן קרן בעבר כמנכ"ל אפריקה ישראל מגורים וכמנהל פעילות הנדל"ן של חברת דן. 

אליאס טנוס מנכ"ל קבוצת בסט בירך את קרן ואמר כי "בשנים האחרונות התרחבנו גם בתחום היזמות. אנחנו רואים בתחום זה, מנוע צמיחה חשוב לקבוצה. ליורם קרן יש ניסיון עשיר בהובלה של פרויקטים גדולים ואני שמח על בחירתו להצטרף למשפחת בסט".

טל הפלינג מונתה לדירקטורית באופל בלאנס

עו"ד טל הפלינג מונתה לדירקטורית בחברת אופל בלאנס השקעות, העוסקת במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים בתחום האשראי החוץ בנקאי. הפלינג, המתמחה בממשל תאגידי ורגולציה פיננסית, ניהלה בתפקידה האחרון את מזכירות החברה ופעילות התאגידים - מיזוגים ורכישות, במנורה מבטחים החזקות. להפלינג תואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת ת"א ובעשור האחרון מילאה שורת תפקידים משפטיים וניהוליים בגופים העוסקים בליבת שוק ההון הישראלי. ביניהם רשות ניירות ערך, משרד עו"ד שמעונוב-רוזנבוך, פירמת הייעוץ הפיננסי גיזה זינגר אבן וסטארט-אפים בתחום הפינטק.

ממודיעין חיל האוויר לפורד: בועז הרטל יעשה סקאוטינג

חברת הרכב פורד הודיעה על מינויו של אל"מ (מיל.) בועז הרטל כיועץ מומחה לחדשנות ואיתור חברות טכנולוגיה בישראל. הרטל, שסיים השנה את שירותו לאחר 28 שנים בחיל האוויר, שימש בתפקידו האחרון כראש מחלקת מודיעין במטה המבצעי של החיל. הרטל, בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, יצטרף לעלי-רז, גם הוא איש חיל אוויר בעברו, בצוות ה"סקאוטינג" (איתור) של החברה בישראל. הצוות פועל מול גופי ההנדסה הפיתוח והחדשנות של חברת הרכב, במטרה לשלב טכנולוגיה וחדשנות ישראלית, בתחומים רבים המעניינים את החברה ובהם פיתוח רכב אוטונומי ותחבורה חכמה.

בועז הרטל / צילום: שמרית הראל
 בועז הרטל / צילום: שמרית הראל