חזר אחרי שנים: גלי גוטליב מונה לסמנכ"ל מסחר ב"ישראל היום"

מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין: "מינויו של גוטליב נעשה במסגרת תהליך רפורמה ארגונית שנועדה לחזק את מערך הסחר בפרינט ובדיגיטל מחד ובניית תשתית למקורות פרסום נוספים מאידך"

לאחר מספר שנים בחברות המדיה, גלי גוטליב חוזר לתחום העיתונות ומתמנה לתפקיד הסמנכ"ל המסחרי של העיתון "ישראל היום".

עד הצטרפותו לתחום המדיה התנהלה עיקר הקריירה של גוטליב בקבוצת "ידיעות אחרונות", שבה עבד כ-15 שנה. הוא מילא שורה של תפקידי ניהול ברשת ידיעות תקשורת, בהם מנהל העיתונים "ידיעות המפרץ" ו"ירושלים". בהמשך קיבל את תפקיד סמנכ"ל הסחר ונחשב לאחד הגורמים המרכזיים בקבוצה בעבודה מול מפרסמים. לפני מספר שנים פרש מתפקידו ותוך זמן קצר קיבל את תפקיד מנכ"ל חברת המדיה מיוז, שניהלה בעיקר את תקציבי קבוצת פישמן.

אף שאיננו חלק מהעיתונות, כבר כמה שנים גוטליב נתפס עדיין כפיגורה בתחום, ולכן כבר לפני שנה, לאחר פרישתו של איתן סגל מתפקיד סמנכ"ל השיווק והסחר ב"ישראל היום", התנהל עם גוטליב משא-ומתן מתקדם, אך גולטיב החליט ברגע האחרון לא לקחת את ההצעה והצטרף לחברת המדיה TMF שמרכזת את פעילות המדיה של משרדי הפרסום גיתם ויהושע. ל"ישראל היום" מונה לתפקיד סמנכ"ל הסחר אייל סלוניקי, אך המינוי החזיק מעמד 7 חודשים בלבד, וסלוניקי עזב. מאז התחדשו הניסיונות לצרף את גוטליב, והפעם הם צלחו.

לדברי מנכ"ל "ישראל היום", עמיר פינקלשטיין, "מינויו של גוטליב נעשה במסגרת תהליך רפורמה ארגונית שנועדה לחזק את מערך הסחר בפרינט ובדיגיטל מחד ובניית תשתית למקורות פרסום נוספים מאידך".