יוצאת לדרך חדשה: הוט תציג מיתוג מחדש לכל חברות הקבוצה

כל מותגי הוט ימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ • בנוסף תרחיב החברה את הצעות התוכן שלה: שירות נטפליקס יוצע בכל הממירים המתקדמים, ערוצי הסרטים יחודשו עם מגוון גדול יותר של סרטים, והטבות נוספות יוצעו בקרוב ללקוחות הקבוצה

חודשים ספורים לאחר החלטת קבוצת התקשורת הבינלאומית אלטיס (altice) שלא להחיל את שם המותג על כל זרועותיה בעולם, מבצעת הזרוע המקומית הוט מהלך של מיתוג מחדש, שעיקרו החלפת לוגו ואימוץ שפה עיצובית אחידה לכל חברות הקבוצה.

כזכור, לפני כשנה וחצי הודיעה קבוצת אלטיס, בעלת השליטה בהוט, על כוונה לצאת למהלך של חיזוק הזיהוי של כל זרועותיה עם שם המותג "אלטיס" כדי לעבוד בפורמט של חברת תקשורת עולמית. ההחלטה יצרה אתגר לא פשוט עבור הוט בישראל, כיוון שמצבה בשוק המקומי שונה מאוד ממצב מותגי התקשורת האחרים של הקבוצה בשווקים בהם היא פועלת. במותג הוט הושקעו בישראל עם השנים מיליוני דולרים בשיווק ופרסום, והוא מותג מוכר עם יתרונות וחסרונות מזוהים, בעוד שאלטיס הוא שם עלום לצרכן המקומי. סביר כי בחברה לא מאוד הצטערו כשעל רקע שינויים בקבוצת-האם הוחלט שלא לצאת למהלך ולאפשר להוט להישאר עם שמה. 

למרות הזיהוי, להוט נוצר צורך לרענן את המותג בנראות ובשפה התקשורתית, שאחרי שנים של שימוש בעוצמה גבוה החלה להישחק. התוצאה היא המהלך אליו יוצאת הוט הערב (ב'), במסגרתו ימותגו תחת לוגו אחד משתנה עם אפיון מיוחד לכל ערוץ. כל מותגי-הבת של הקבוצה - בהם הוט מובייל, הוט עסקים, הוט נט והוט 017 - יקבלו גם הם מותג המדבר את השפה החדשה.

לוגו HOT החדש (באדיבות HOT)
 לוגו HOT החדש (באדיבות HOT)

בנוסף תרחיב החברה את הצעות התוכן שלה: שירות נטפליקס יוצע בכל הממירים המתקדמים, ערוצי הסרטים יחודשו עם מגוון גדול יותר של סרטים, והטבות נוספות יוצעו בקרוב ללקוחות הקבוצה. את המהלך יגבה קמפיין פרסום בכיכוב כוכבי הסדרות של הוט.

לדברי נדב חנין, סמנכ"ל השיווק של הוט, "אנו בשיאו של מהלך אסטרטגי בו הוט נפרדת לשלום מ'הבועה האדומה' ועוברת לשפה חדשה המבטאת את הבינלאומיות והחדשנות של הוט, תוך שמירה על שם המותג ועם עיצוב אחיד המתכתב עם השפה של אלטיס".