טלרד תספק ציוד לחברת תקשורת בארה"ב בכ-22 מיליון דולר

החברה, המפתחת מוצרים לרשתות תקשורת, מרחיבה את פעילותה בשוק האמריקאי • במסגרת הפרויקט, תספק טלרד ותתחזק פתרון טכנולוגי בצפון ארה"ב עבור רשת תקשורת לאינטרנט בפס רחב, בהיקף של כ-200 אתרי תקשורת • מאז שהתחילה להיסחר בבורסה, רשמה המניה ירידה של כ-50%

רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד / צילום: יונתן בלום
רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד / צילום: יונתן בלום

חברת טלרד נטוורקס , אותה מוביל המנכ"ל רן בוקשפן, מרחיבה את פעילותה בשוק האמריקאי. החברה דיווחה היום (ד') לבורסה כי זכתה בפרויקט להקמת רשת תקשורת עבור לקוח קיים שלה (חברת תקשורת), בהיקף כספי מוערך של כ-22 מיליון דולר ל-5 שנים.

במסגרת הפרויקט, תספק טלרד ותתחזק פתרון טכנולוגי בצפון ארה"ב עבור רשת תקשורת לאינטרנט בפס רחב, בהיקף של כ-200 אתרי תקשורת. הפרויקט יחל באופן מיידי וטלרד תספק ציוד בהיקף של כחצי מיליון דולר במהלך הרבעון הרביעי של השנה.

המנכ"ל רן בוקשפן ציין כי "הזכייה בפרויקט הינה המשמעותית והגדולה ביותר עבור טלרד בתחום המוצרים בטכנולוגיית LTE בשנים האחרונות. בפעם הראשונה, טלרד צפויה להיות מעורבת בתהליך הקצאת התדרים מול הרגולטור האמריקאי עבור הלקוח, שהינו ספק תקשורת גדול באזורים נרחבים בצפון ארה"ב. הזכייה מחזקת את נוכחותנו בשוק האמריקאי, שמתחילת השנה הסתמנה בו מגמה של עיכוב פרויקטים, בין היתר בעקבות סוגיית מערכת הקצאת התדרים החדשה המיושמת על ידי הרגולטור".

מניית טלרד נסחרה היום ביציבות. מאז שהתחילה להיסחר בבורסה, לאחר שהנפיקה לראשונה מניות במאי אשתקד, רשמה המניה ירידה של כ-50% ושוויה של החברה הצטמק לכ-153 מיליון שקל.

טלרד נטוורקס, שנוסדה ב-1951, עוסקת בפיתוח ובמכירת מוצרים לרשתות תקשורת אלחוטית בפס רחב, וכן באספקת שירותי הקמה ותחזוקה לרשתות ומפעילי תקשורת. בנוסף, פועלת החברה בתחום תכנון והקמת תשתיות של מערכות תקשורת ו-IT. פעילותה מתנהלת בעיקר מחוץ לישראל, יש לה יותר מ-1,000 לקוחות והיא מעסיקה כ-900 עובדים.