הנקראות ביותר

השף והענן: נייס גייסה את גורדון רמזי להוביל קמפיין עולמי

חברת נייס הישראלית, העוסקת בפתרונות תוכנה בענן, בחרה בשף גורדון רמזי להוביל את הקמפיין הדיגיטלי שלה ● המסר: Don't Compromise

גורדון רמזי וברק עילם, מנכ"ל נייס / צילום: נועם גלאי
גורדון רמזי וברק עילם, מנכ"ל נייס / צילום: נועם גלאי

חברת פתרונות התוכנה בענן הישראלית נייס יוצאת בקמפיין פרסום דיגיטלי רחב-היקף בכיכובו של הסלבריטי-שף הבריטי גורדון רמזי. רמזי יככב בסדרה שבה 6 סרטונים הומוריסטיים תחת המסר "Don't Compromise". מטרת הקמפיין היא לקדם את פלטפורמת הענן של החברה, CXone, והוא מיועד לשווקים האמריקאי, הבריטי והאוסטרלי. הקמפיין יעלה גם בישראל.

ברק עילם, מנכ"ל נייס, מסר: "גורדון רמזי הוא יחיד במינו: השף ששינה את חוקי המשחק בעולם הקולינריה והצליח להטביע את חותמו כמי שלא יתפשר על פחות ממושלם. כך, גם פלטפורמת CXone שלנו היא ייחודית ומיועדת לארגונים שלא מוכנים להתפשר ומעוניינים בפתרון הטוב ביותר, לכן החיבור בין השניים היה אך מתבקש".

הסרטון הראשון שיעלה במסגרת הקמפיין, אותו מובילים מקאן טק:

עקבו אחרינו ברשתות
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
לכתבה הקודמתלכ-30% מלקוחות הבנקים כדאי לעבור למסלולי עו"ש