קברניט חדש נבחר ליו"ר איגוד הטייסים: טייס אל-על מידן בר

בר, המשמש כטייס אל-על ב-12 השנים האחרונות, יחליף את היו"ר היוצא, קברניט יוסי שוב • מטרת האיגוד לפעול לקידום המקצועיות, הבטיחות ותנאי העבודה, והוא פועל למען תעופה כחול-לבן

מימין: יו"ר איגוד הטייסים היוצא, יוסי שוב, ויו"ר האיגוד הנכנס, מידן בר / אילן פייר
מימין: יו"ר איגוד הטייסים היוצא, יוסי שוב, ויו"ר האיגוד הנכנס, מידן בר / אילן פייר

קברניט מידן בר נבחר ליו"ר איגוד הטייסים. בר משמש כטייס אל-על ב-12 השנים האחרונות, והוא יחליף את היו"ר היוצא, קברניט יוסי שוב.

קברניט בר (45) הוא בן מושב חבצלת השרון. בהכשרתו הוא עורך דין ומורה בהכשרתו הנוספת. "אני רואה את ישראל כגוף מוביל בטיסה ובתעופה בעולם מתקדם וצומח ואת הטייסים הישראלים בראש כאוכלוסייה מנוסה מקצועית מהמובילות והמוערכות בעולם", אמר בר עם היבחרו.

אגוד הטייסים הישראלי מאגד את טייסי אל-על, ארקיע, ישראיר, כימניר, קאל ותע"א. מטרת האיגוד היא לפעול לקידום המקצועיות, הבטיחות ותנאי העבודה ולפועל למען תעופה כחול-לבן. בין השאר תפקידו להשמיע את דעת טייסי האיגוד בכל ההיבטים המקצועיים של התעופה המסחרית ולייצג את טייסי האיגוד מול רשויות המדינה.

זהו איגוד עובדים מקצועי, החבר במעמד עצמאי באירגון ההסתדרות החדשה, באגף לאיגוד מקצועי. האיגוד הישראלי חבר בפדרצית הבינלאומית של איגודי הטייסים ופועל במישור הבינלאומי בנושאים רבים הקשורים לתעופה מסחרית.