רמי לוי: "לא מתכנן לטלטל את שוק הסלולר"

רמי לוי נפגש היום עם שר התקשורת איוב קרא, בעקבות הראיון שהעניק מנכ"ל משרד התקשורת נתי כהן ל"גלובס", ובו אמר כי בעתיד לא כל מי שמחזיק ברישיון סלולר יוכל להמשיך לעשות זאת באותם תנאים • קרא קיבל את ההסבר של לוי כי מדובר במבצע מוגבל, והודה לו על פעילותו להורדת יוקר המחיה

רמי לוי / צילום: איל יצהר
רמי לוי / צילום: איל יצהר

איש העסקים רמי לוי נפגש היום (א') עם שר התקשורת איוב קרא ודן עמו בסוגיית המבצע של לוי, שמכר לחברי המועדון שלו חבילת סלולר במחיר של שקל לחודש. המבצע עורר את משרד התקשורת, שהבהיר כי מדובר במבצע שהוא רוצה לבדוק, מחשש שיוביל לכאוס נוסף בשוק הסלולר. 

בפגישה השתתפו נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת, ורן אפרתי, מנכ"ל רמי לוי תקשורת. בפגישה הגן לוי על המבצע והסביר כי מדובר בהטבה מוגבלת בזמן ובהיקף, המיועדת רק ללקוחות חברי המועדון, שמספרם עומד על 20 אלף לקוחות בלבד. בעקבות הפגישה וההבהרות, שככל הנראה הרגיעו את משרד התקשורת שלא עומדת להתרחש קטסטרופה בשוק הסלולר, בירך השר קרא את לוי. "השר קרא בירך על היוזמה והסבסוד של הרשת כלפי מועדון הצרכנים שלו ושיבח את רמי לוי על תרומתו להורדת יוקר המחיה", נמסר ממשרד התקשורת.

בסוף השבוע אמר מנכ"ל משרד התקשורת, נתי כהן, בראיון ל"גלובס" כי הוא אינו בטוח שהוא רוצה לראות את לוי פועל בשוק הסלולר בדור החמישי בשל היותו ריסיילר, וכי הוא שוקל צעדים שיאפשרו רק למפעילים שיש ברשותם תשתיות סלולריות, לקחת חלק בדור החמישי. הדברים של כהן באו על רקע החשש מפני צמצום ההשקעות כתוצאה מתחרות שיצאה מכלל שליטה ואשר מביאה לכך שלחברות הסלולר אין יכולת להשקיע בדור החמישי, שהוא אינטרס חשוב מאד של המדינה.

בעקבות הראיון הגיבה מניית פרטנר בעלייה של 7.8%, ומניית סלקום הגיבה בעלייה של 8.4%. בזק אף היא הגיבה בעלייה של 7%.