גיוס הון ענק ל-Jfrog מנתניה: 165 מיליון דולר

סטארט-אפ ה-DevOps הישראלי Jfrog, שנכנס לדירוג 10 הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס" בשנה שעברה, השלים סבב גיוס D • החברה פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להתמודד עם בעיות עדכוני תוכנה וניהול קבצים בתהליכי פיתוח אפליקציות ומערכות

סטארט-אפ ה-DevOps הישראלי Jfrog גייס 165 מיליון דולר בסבב גיוס D. את סבב הגיוס הובילה קרן Insight Venture Partners והצטרפו אליה קרנות הון סיכון חדשות מעמק הסיליקון: Spark Capital ו-Geodesic Capital, וכמו כן המשקיעים הקיימים, הקרנות הישראליות Gemini Israel Ventures ו Qumra Capital,והקרנות הזרות : Battery Ventures, Sapphire Ventures, Scale Venture Partners, Dell Technologies Capital ו Vintage Investment Partners.

Insight Venture Partners היא קרן הון סיכון בינלאומית, שהשקיעה עד כה מעל 20 מיליארד דולר ביותר מ-300 חברות, בהן Docusign, Docker ו- Alteryx. ג'ף הורנינג, שותף בכיר ומייסד הקרן יצטרף לדירקטוריון החברה.

JFrog, שנכנסה לדירוג 10 הסטארט-אפים המבטיחים של "גלובס" בשנה שעברה, פיתחה טכנולוגיה המאפשרת להתמודד עם בעיות עדכוני תוכנה וניהול קבצים בינריים בתהליכי פיתוח אפליקציות ומערכות. הגיוס הנוכחי נועד להמשיך ולפתח את המוצרים ולאפשר התרחבות מהירה לשווקים חדשים והאצה של צמיחת החברה באופן אורגני ועל ידי רכישות. החברה מצפה להכפיל את כמות העובדים בשנה הקרובה ולגייס 150 עובדים נוספים בישראל.

שלומי בן חיים, מנכ"ל ומייסד החברהֿ, אומר: "עדכוני תוכנה צריכים לזרום באופן שוטף, כזרימת מים בצינורות. זוהי משימת החברה שמבוססת על החזון המהפכני של Liquid Software אותו אנחנו מובילים. עדכוני תוכנה חייבים לזרום בכל זמן, בכל מקום עם מאמץ מינימלי ובאופן מאובטח. הפתרון של Enterprise Plus מאפשר עדכוני תוכנה רציפים ואנו נחושים להיות החברה העומדת מאחורי כל עדכוני התוכנה בעולם".

מאז סבב הגיוס השלישי שלה בשנת 2016, JFrog הציגה גידול של יותר מ-500% במכירות והרחיבה את מעגל הלקוחות שלה ליותר מ- 4,500. מרכז הפיתוח של החברה נמצא בתל אביב ובאיזור פולג בנתניה.

לדברי החברה יותר מ-70% מלקוחותיה נמנים עם רשימת ה- Fortune 100. החברה ממשיכה בהתרחבות עם יותר מ-100 מותגים מסחריים חדשים מדי חודש ללקוחותיה וכן תומכת בקהילות קוד פתוח בעולם עם Bintray Binary Hub, פלטפרומה עם כ-700 אלף פרוייקטי קוד פתוח ועם הפצה של מעל 5.5 מיליון חבילות תוכנה ייחודיות, ומעל 3 מיליארד הורדות בחודש.

מהפכות בעולם פיתוח התוכנה, כגון microservices וקונטיינרים שינו את תהליכי הבנייה, עדכון והפצת התוכנה, והפכו את מתודולוגיית ה DevOps לדרך העיקרית עבור ארגונים לשחרר בצורה מהירה ומאובטחת חבילות תוכנה "קבצים בינאריים". כיום נחשבות חבילות אלו לנכס החשוב ביותר בתהליכי הפיתוח של DevOps. הצורך בעדכוני תוכנה רציפיים יחד עם ריבוי נקודות הקצה, הפופולריות של מכשירים ניידים ועולם האינטרנט של הדברים (IoT), יוצרים גידול מטאורי של חבילות תוכנה וקבצים בינאריים, אשר יכולים במהירות להכריע מאגרי קוד מקור שלרוב מבוססים על טכנולוגיות Git.

JFrog פותרת את הבעיה באמצעות מערכת בעלת זמינות ושרידות גבוהים עבור עדכוני תוכנה באמצעות פלטפורמת אחסון, אבטחה והפצה של קבצים בינאריים.

ג'ף הורנינג אומר: "בתעשיית התוכנה ההולכת וגדלה יש צורך אמיתי בעדכוני תוכנה רציפים (continuous updates), המהווים חלק אינטגרלי בחזון של, JFrog החברה היא חברת תשתיות התוכנה המבטיחה הבאה, אשר תשנה את הדרך בה תוכנה תתעדכן בעולם. יחד עם הצוות של JFrog, נוכל לבנות פתרון מהפכני שיביא להמשך הצמיחה המרשימה של החברה, ההובלה והמומנטום שלה בתעשייה."