תחבר בין נדל"ן לטכנולוגיה: שרון שוופי מקרן הריט מניבים בדרך לדירקטוריון אינטרגאמא

שוופי, מהמנהלות הבכירות בענף הנדל"ן וממייסדות קרן מניבים, בדרכה להצטרף לדירקטוריון חברת אינטרגאמא, שנמצאת בשליטת תנחום אורן • צפויה להתחיל בכהונה כדירקטורית חיצונית בחברה, בכפוף לאישור בעלי המניות

שרון שוופי / צילום: צילום: נועה זני
שרון שוופי / צילום: צילום: נועה זני

שרון שוופי בדרכה להצטרף לדירקטוריון חברת אינטרגאמא . שוופי, מהמנהלות הבכירות בענף הנדל"ן בישראל, צפויה להתחיל בכהונה כדירקטורית חיצונית (דח"צית) בחברה שבשליטת תנחום אורן, וזאת בכפוף לאישור בעלי המניות.

שוופי (53), שכיהנה בעבר כמנכ"לית חברת הנדל"ן גב ים, היא ממקימות קרן הריט מניבים , הנסחרת בבורסה בשווי של כ-330 מיליון שקל, ומשמשת כיו"רית הקרן, ובמסגרת כהונתה בדירקטוריוןאינטרגאמא היא צפויה להיות חברה בוועדת הביקורת של החברה.

נוסף לאישור מינויה של שוופי, בעלי מניות אינטרגאמא יתבקשו לאשר את החלטת החברה על חלוקתן של מלוא מניות או.אר.טי, המוחזקת על-ידי אינטרגאמא, כדיבידנד בעין.

אינטרגאמא עוסקת בתחומי נדל"ן מניב, הטכנולוגיות והסחר (הדמיה), והיא נסחרת בשווי של 175 מיליון שקל, אחרי זינוק של קרוב ל-30% שרשמה מנייתה מתחילת השנה. בשנתיים האחרונות נהנתה החברה ממימוש אחת מהחזקותיה המרכזיות, שסייעה לה לסכם את 2017 עם רווח נקי של 111 מיליון שקל, בהמשך לרווח נקי של 77 מיליון שקל ב-2016.

בסיכום המחצית הראשונה של 2018 נהנתה אינטרגאמא מהכנסות מימון (נטו) של כ-17 מיליון שקל, והיא המשיכה ליהנות מרווחים מפעילותה המופסקת, כך שהרווח הנקי שלה לתקופה זו הסתכם בכ-14 מיליון שקל.