גם השבוע: פרסומת הכפילים של משיח לסלקום TV - הכי זכורה והכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של משרד הפנים שקרא להצביע בבחירות לרשויות המקומיות הוא המושקע ביותר השבוע - כ-1.6 מיליון שקל

אודי כגן ("משיח") בקמפיין סלקום TV / צילום מסך
אודי כגן ("משיח") בקמפיין סלקום TV / צילום מסך

הפרסומת לסלקום TV הולכת ומתחזקת: בשבוע השני שלה באוויר, היא גם הזכורה ביותר וגם האהובה ביותר. הפרסומת "כפילים - חודש ניסיון חינם", באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, רושמת שיעור זכירות הנמוכים בכ-60% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 14.3%. שיעור האהדה לה נמוך בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 30.4%.

הקמפיין של משרד הפנים באמצעות לפ"מ, שנועד לעודד את הבוחרים לצאת להצביע בבחירות לרשויות המקומיות, הוא המושקע ביותר השבוע עם היקף השקעה של כ-1.6 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 579, זאת לעומת 605 פרסומות בשבוע שעבר. כמו כן, סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-29.8 מיליון שקל, והוא נמוך מהשבוע שעבר שעמד על 32.3 מיליון שקל. 

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988